• Najnowsze

Groupe PSA wzmacnia swoją pozycję na rynku obsługi posprzedażnej w Polsce

2019-10-03
Renault Arkana

Nowe Renault Arkana już we Francji! Dostawy do dealerów rozpoczęte

2021-03-01

Citroën C3 Aircross i Renault Captur to dobre miejskie SUV-y. Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 09/2021

2021-03-01
Renault logo 2021

Renault zmienia logo! Marka idzie w kierunku retro tak, jak Peugeot

2021-03-01

Jakie są najdroższe płatne drogi na świecie? Autostrada A2 w Top 10

2021-03-01
Opel logo, Mokka

Opel Polska ma nowego dyrektora, wcześniej był szefem Mitsubishi

2021-03-01

Peugeot 208 i 2008 wybrane przez kobiety. Zwycięzcy Women’s World Car of the Year 2021

2021-03-01

Zapłacisz więcej. Rząd planuje zmiany w sprawie mandatów dla kierowców

2021-03-01

Produkcja w fabryce Dacii wstrzymana na kilka dni. Będą opóźnienia w dostawach?

2021-03-01

Nowy Peugeot 308 crossover coupé nadjedzie w 2022. Stylizacja nawiązująca do Lamborghini Aventador

2021-03-01

DS 7 Crossback Louvre: SUV klasy premium w limitowanej wersji Louvre z silnikiem diesla z rabatem 37.000 zł! Konkurent Audi, BMW i Mercedesa

2021-03-01
wtorek, 2 marca, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Groupe PSA wzmacnia swoją pozycję na rynku obsługi posprzedażnej w Polsce

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2019-10-03
w Citroen, Opel, Peugeot, PSA, Wiadomości
Czas czytania5min
25 2
0
50
UDOSTĘPNIEŃ
76
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Nowe Renault Arkana już we Francji! Dostawy do dealerów rozpoczęte

Renault zmienia logo! Marka idzie w kierunku retro tak, jak Peugeot

Jakie są najdroższe płatne drogi na świecie? Autostrada A2 w Top 10

Konsekwentne wdrażanie wielomarkowej strategii obsługi posprzedażnej Groupe PSA na polskim rynku.

Dalszy rozwój marek Distrigo, Eurorepar Car Serwis i Eurorepar.

Zwiększenie oferty produktów i usług.

Groupe PSA stale dynamicznie się rozwija, również w obszarze usług posprzedażnych, niezwykle ważnych ze względu na utrzymanie poczucia lojalności naszych obecnych klientów oraz pozyskania nowych, także tych posiadających samochody innych marek. Wprowadzona przez grupę oferta sprawnej dystrybucji części zamiennych oraz produktów towarzyszących najwyższej jakości, a także zapewnienie sieci wielomarkowych warsztatów i serwisów, oferujących kompleksowe usługi jest odpowiedzią na oczekiwania klientów różnych marek na rynku, na którym 90% parku samochodowego to auta powyżej 2 lat – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce.

W dniu 3 października w Warszawie odbyło się spotkanie należącej do Groupe PSA sieci warsztatów Eurorepar Car Serwis. Przy tej okazji Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce, oraz Piotr Karaszewicz, dyrektor serwisu i części zamiennych Groupe PSA w Polsce, zaprezentowali dotychczasowe działania grupy na polskim rynku obsługi posprzedażnej oraz plany na przyszłość.

Celem, jaki stawia sobie Groupe PSA, jest spełnienie oczekiwań wszystkich klientów w zakresie obsługi posprzedażnej na całym świecie, niezależnie od ich budżetu, jak również marki i wieku ich samochodu. W ramach realizacji tej strategii Groupe PSA wprowadziła szeroką ofertę usług i produktów posprzedażowych, w ramach trzech należących do grupy marek: Distrigo, Eurorepar i Eurorepar Car Service. W Polsce wszystkie trzy marki zadebiutowały w połowie 2017 roku i są konsekwentnie rozwijane.

Distrigo jest należącą do Groupe PSA siecią dystrybucji części zamiennych wielu marek na całym świecie, m.in. w Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Chinach. Prowadzona przez nią ofensywa handlowa i logistyczna pozwoliła na uruchomienie na terenie Europy w pełni działającej, konkurencyjnej sieci 144 platform dystrybucyjnych w 10 krajach, w której autoryzowane serwisy i niezależne warsztaty znajdą w jednym miejscu wszystkie potrzebne im części.

Distrigo to pełna oferta części zamiennych, obejmująca, oprócz oryginalnych części zamiennych Groupe PSA, wielomarkową gamę Eurorepar oraz wielomarkową ofertę części producentów wyposażenia samochodowego. Oferta ta pozwala zaspokoić niemal w całości potrzeby warsztatów naprawczych.

W Polsce obsługa odbywa się za pomocą jednej platformy dystrybucyjnej, oferującej realizację zamówień w dwóch trybach – zwykłym i pilnym. W przyszłości planowane jest zwiększenie liczby platform dystrybucyjnych. Oferta na rynku polskim obejmuje ponad 60 grup produktów oraz 12.000 części do różnych marek, z czego aż 6.000 dostarczanych jest bezpośrednio z magazynu w Natolinie.

Do stycznia 2020 roku w całości objęta systemem dystrybucji Distrigo zostanie również marka Opel. W związku z tym oferta centrów dystrybucyjnych Distrigo zostanie poszerzona o oryginalne części zamienne tej marki.

Distrigo to również niezwykle konkurencyjny system logistyczny, wykorzystujący nowe narzędzia, które umożliwiają ustawiczne doskonalenie jakości usług oferowanych klientom.

Eurorepar to wielomarkowa gama części zamiennych, akcesoriów, olejów, opon, produktów dla warsztatów oraz innych. Konkurencyjna oferta głównie skierowana jest do użytkowników samochodów powyżej 3 lat.

Jakość części zapewniona jest przez staranny dobór dostawców. Ofertę tworzy zespół wykwalifikowanych inżynierów, specjalistów do spraw jakości, a także pracowników z Działu Zakupów Groupe PSA. Wysoka jakość potwierdzona jest dwuletnią gwarancją.

Ważnym aspektem jest bezpieczeństwo, dlatego też części zamienne mające na nie wpływ są testowane przez naszych dostawców i uzyskują aprobatę działów konstrukcyjnych Groupe PSA po przeprowadzeniu dodatkowych badań.

Gama Eurorepar podejmuje również działania zapewniające ochronę autentyczności  i zwalczania podróbek. W tym celu stosowane jest oznakowanie części zabezpieczonymi etykietkami, wprowadzonymi przez Groupe PSA w 2017 roku. Dzięki etykietkom każdy artykuł jest w pełni identyfikowalny. Autentyczność danego produktu można sprawdzić poprzez zeskanowanie umieszczonego na nim niepowtarzalnego kodu QR.

Eurorepar Car Service, czyli międzynarodowa sieć należących do Groupe PSA wielomarkowych warsztatów i serwisów, oferujących kompleksowe usługi w zakresie napraw mechanicznych i obsługi eksploatacyjnej dla większość marek samochodowych, dedykowana do obsługi klientów indywidualnych.

Na koniec 2018 roku w skład sieci Eurorepar Car Service wchodziło ponad 4.000 warsztatów w 22 krajach. W Polsce sieć obejmuje ponad 50 punktów. Planowane jest  zwiększenie tej liczby do 10.000 do 2023 roku, w tym do 100 w Polsce już w 2020 roku.

 

 

źródło: Peugeot Polska

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: CitroenopelPeugeotPSA
Udostepnij36Tweet6Udostepnij2
Poprzedni

WRC: Rajd Wielkiej Brytanii: Citroën gotowy kontynuować ofensywę

Następny

Coraz droższe samochody używane w Polsce

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Koronawirus wpłynie na rynek samochodów używanych

Coraz droższe samochody używane w Polsce

Złoty Klucz Jakości ponownie dla Renault

Używany Peugeot 407 2.0 16V i osiem lat na taxi. Następny też będzie 407 lub 508

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Czerwiec 2021
Cze 04 - 06 2021

Amicale Citroën Pologne: zlot i parada klasyków nad morzem

Koszalin
Lipiec 2021
Lip 09 - 10 2021

Piknik Rodzinny Miłośników Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 11 2021

XIX Wystawa Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 15 - 18 2021

XIII Zlot Citroen Oldtimer Club Polska

Sierpień 2021
Sie 26 - 29 2021

VII Ogólnopolski Zlot Dacii

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Łukasz o Nowe Renault Arkana już we Francji! Dostawy do dealerów rozpoczęte
    • Wz o Dacia Duster 1.5 dCi 4×4 kontra Audi Q7 3.0 TDi Quattro. Kto wygrał?
    • Jacek o Renault zmienia logo! Marka idzie w kierunku retro tak, jak Peugeot
    • Sergiusz o Nowe Renault Arkana już we Francji! Dostawy do dealerów rozpoczęte
    • Anonimowo o Jakie są najdroższe płatne drogi na świecie? Autostrada A2 w Top 10
    • aaa o Nowy Nissan Qashqai w wersji Premiere Edition – ile kosztuje?
    • Anonimowo o Renault zmienia logo! Marka idzie w kierunku retro tak, jak Peugeot
    • Texas910Gus o Nowy Peugeot Rifter z silnikiem elektrycznym od e-208
    • Anonimowo o Nowe Renault Arkana już we Francji! Dostawy do dealerów rozpoczęte
    • Anonimowo o Nowy Peugeot 308 crossover coupé nadjedzie w 2022. Stylizacja nawiązująca do Lamborghini Aventador


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Nowe Renault Arkana już we Francji! Dostawy do dealerów rozpoczęte
    • Citroën C3 Aircross i Renault Captur to dobre miejskie SUV-y. Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 09/2021
    • Renault zmienia logo! Marka idzie w kierunku retro tak, jak Peugeot
    • Jakie są najdroższe płatne drogi na świecie? Autostrada A2 w Top 10
    • Opel Polska ma nowego dyrektora, wcześniej był szefem Mitsubishi
    • Peugeot 208 i 2008 wybrane przez kobiety. Zwycięzcy Women’s World Car of the Year 2021
    • Zapłacisz więcej. Rząd planuje zmiany w sprawie mandatów dla kierowców
    • Produkcja w fabryce Dacii wstrzymana na kilka dni. Będą opóźnienia w dostawach?
    • Nowy Peugeot 308 crossover coupé nadjedzie w 2022. Stylizacja nawiązująca do Lamborghini Aventador
    • DS 7 Crossback Louvre: SUV klasy premium w limitowanej wersji Louvre z silnikiem diesla z rabatem 37.000 zł! Konkurent Audi, BMW i Mercedesa


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]skie.pl
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    0
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.