Grupa PSA wprowadza samoobsługowe terminale dla klientów

0 888

Grupa PSA rozszerza program samoobsługowych terminali. Rozwiązanie umożliwia m.in. szybsze oddanie samochodu do serwisu a także odbiór kluczyków poza godzinami pracy salonu. Programem objętych będzie 100 autoryzowanych serwisów w Europie.

W zeszłym roku Grupa PSA rozpoczęła pierwsze testy samoobsługowych terminali, aby sprawdzić potrzebę korzystania z takich urządzeń oraz reakcję klientów. Dwa terminale umieszczono w salonach PSA w Marsylii i Paryżu. Jak się sprawdziły? Automatyczny rodzaj recepcji zyskał pozytywną opinię i stał się popularny wśród klientów biznesowych oraz osób, które chcą zostawić swój pojazd w serwisie poza tradycyjnymi godzinami pracy salonu.

W ciągu niespełna roku z terminali skorzystało 700 klientów, z czego co piąty oddał kluczyki swojego pojazdu po godzinie 20:00, a 20% z nich w niedzielę. Aby zaoszczędzić czas, 18% właścicieli dokonywało płatności online, mieli również możliwość odebrania faktury za pośrednictwem terminalu, całkowicie bez kontaktu z osobą odpowiedzialną za kontakt z klientem.

Francuski koncern postanowił rozszerzyć program wykorzystania terminali samoobsługowych i zamierza wprowadzić rozwiązanie do 100 salonów w Europie. 50 z nich będzie znajdowało się we Francji.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o