Grupa Renault i Castrol przedłużają partnerstwo w zakresie dostaw środków smarnych do 2027 r. Partnerstwo pomiędzy Grupą Renault i Castrol, częścią grupy BP, zostaje przedłużone do końca 2027 roku w celu współprojektowania i dostarczania olejów silnikowych dla rynku wtórnego do sieci dealerów grupy na całym świecie.
Grupa Renault i globalna firma produkująca środki smarne Castrol, należąca do grupy BP, przedłużają swoje partnerstwo na kolejne trzy lata, do końca 2027 roku. Obie firmy będą nadal współtworzyć i dostarczać oleje silnikowe na rynek wtórny do globalnej sieci dealerskiej marek Grupy Renault czyli dla Renault, Dacia oraz Alpine.
Oprócz przedłużenia partnerstwa, oferta produktów pod wspólną marką Grupy Renault i Castrol zostanie również poszerzona o nowy olej silnikowy o niskiej lepkości, zaprojektowany specjalnie dla pojazdów spełniających normę Euro 7. Produkt ten, znany jako AN2022 (Alliance Norm 2022) został specjalnie opracowany w celu spełnienia norm Sojuszu Renault-Nissan-Mitsubishi i będzie dostępny od października 2022 roku.
Grupa Renault wybrała Castrol na partnera w zakresie środków smarnych do silników w 2020 roku. Strony wspólnie opracowały gamę produktów pod wspólną marką Renault Group Castrol, które są sprzedawane wyłącznie w sieci sprzedaży producenta. Dzięki temu partnerstwu właściciele i kierowcy samochodów Renault, Dacia i Alpine będą mogli czerpać korzyści z udanej współpracy, która wraz z partnerstwem w Formule 1 wyznacza granice technologiczne zarówno na torze, jak i poza nim.
Zobacz: Nowe samochody Renault, promocje
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedłużenia naszego partnerstwa z Castrol w zakresie olejów silnikowych do końca 2027 roku. Jest to dalsze wzmocnienie naszej współpracy, uzupełniające nasze relacje w Formule 1, która jest doskonałym poligonem doświadczalnym dla optymalizacji naszych technologii. Łącząc naszą wiedzę w tej dziedzinie, możemy zaoferować najlepszą możliwą obsługę posprzedażową dla naszych sieci i klientów.” – powiedział François Delion, VP Global Aftersales Grupy Renault.
„Przedłużenie umowy posprzedażowej i ścisła współpraca z Grupą Renault jest dowodem na silne i pogłębiające się partnerstwo pomiędzy obiema firmami. Nadal wspólnie badamy nowe możliwości biznesowe, aby dostarczać klientom znakomite produkty i usługi.” – dodał Sławomir Radoń, Castrol VP of Partnerships.
Najnowsze komentarze