W miniony weekend, podczas Grand Prix Arabii Saudyjskiej, Grupa Renault i Castrol świętowały setny wspólny wyścig w Formule 1. Z tej okazji wyścigowe Alpine otrzymały dodatkowe barwy, które było wyraźnie widać podczas weekendu. Oba bolidy Alpine F1 Team A521 miały specjalne logo „100 wyścigów” na pokrywie silnika oraz nowe logo „Renault poleca Castrol” na tylnym skrzydle, wzmacniając siłę partnerstwa między markami.
BP i Castrol od 2017 roku dostarczają zaawansowane paliwa i oleje silnikowe oraz smary przemysłowe do centrów technicznych zespołu w Enstone i Viry-Châtillon. Castrol jest wybranym partnerem Grupy Renault w zakresie globalnego serwisu posprzedażowego od 2020 roku, z gamą produktów pod wspólną marką dostępnych za pośrednictwem globalnej sieci dealerskiej Renault.
Castrol jest oficjalnym dostawcą środków smarnych dla zespołu od 2017 roku, czyli od powrotu Grupy Renault do Formuły 1. Przez prawie pięć sezonów Castrol wspierał działania zespołu Alpine F1 na torze, dostarczając zaawansowane środki smarne, które pomagają poprawić wydajność i osiągi dzisiaj, jednocześnie opracowując środki smarne dla samochodów wyścigowych i aut drogowych w przyszłości.
BP i Castrol od 2017 roku dostarczają do centrów technicznych zespołu w Enstone i Viry-Châtillon zaawansowane paliwa i oleje silnikowe, oleje przekładniowe i hydrauliczne, smary i płyny hamulcowe, a także szereg wysokowydajnych przemysłowych środków smarnych.
Poza torem Grupa Renault wybrała markę Castrol jako swojego globalnego partnera serwisowego w zakresie olejów silnikowych, dostarczającego produkty pod wspólną marką Renault-Castrol na całym świecie i umożliwiając klientom i dealerom Renault korzystanie z zaawansowanej technologii rodem z toru wyścigowego.
Obie firmy współpracują również w celu zbadania przyszłych możliwości poszerzenia swoich relacji na szybko zmieniającym się rynku mobilności.
„Jako oficjalny partner jesteśmy czymś więcej niż tylko naklejką na samochodzie. Wizją Grupy Renault jest, aby Alpine było najlepszym zespołem w Formule 1 i jest to wizja, którą podzielamy w Castrol. Cieszymy się, że możemy świętować ten kamień milowy razem z Grupą Renault i życzymy zespołowi powodzenia w wyścigach” – powiedział A.S. Ramchander, wiceprezes Castrola ds. marketingu.
„Ten weekend jest ważnym kamieniem milowym dla Grupy Renault i Castrol, dwóch wiodących marek z najnowocześniejszymi technologiami. To więcej niż tylko liczba, 100 Grand Prix reprezentuje dojrzałość naszego partnerstwa, co pozwala nam przesuwać granice techniczne do granic możliwości, zarówno w Formule 1, jak i poza torem. Życzę wszystkiego najlepszego Fernando i Estebanowi w wyścigu!” – dodał Hakan Dogu, starszy wiceprezes ds. obsługi posprzedażowej Grupy Renault.
„Castrol i BP są bardzo znaczącymi i lojalnymi partnerami od 100 wyścigów. Jesteśmy dumni z naszego partnerstwa, jakie przyczyniło się do ważnych postępów w technologii i wydajności, które miały ogromny wpływ na naszą podróż jako zespołu w F1. Wspólnie zdobyliśmy nasze pierwsze miejsca na podium i wygraliśmy, i czekamy na świetlaną przyszłość, która obejmuje innowacje, wizję i dalsze sukcesy. Poza torem z dumą przekazujemy korzyści płynące z tej innowacji wielu użytkownikom samochodów drogowych teraz i w przyszłości” – obiecał Laurent Rossi, dyrektor generalny Alpine.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Alpine F1 Team
Najnowsze komentarze