Grupa Renault mianowała nowego szefa marketingu

0 123

Xavier Martinet został mianowany nowym dyrektorem marketingu Grupy Renault. Zajmie miejsce Francois Renarda, który pełnił stanowisko ponad rok.

Zgodnie z oświadczeniem Grupy Renault, Francois Renard, który pełnił funkcję dyrektora marketingu koncernu, odchodzi z firmy. Został powołany w listopadzie 2018 roku pod kierownictwem Thierry’ego Bolloré. Miejsce Renarda zajmie Xavier Martinet. Jego przełożonym będzie Olivier Murguet, wiceprezes wykonawczy ds. regionów i sprzedaży.

Urodzony w 1975 roku, Marinet jest absolwentem ESC Rouen Business School. Swoją karierę we francuskiej Grupie rozpoczął w 1997 roku na Węgrzech. W  2002 roku dołączył do działu sprzedaży i marketingu w Europie a pięć lat później przeniósł się do Renault Retail Group (RRG) obejmując stanowisko szefa sprzedaży w Bordeaux.

W 2008 roku został mianowany asystentem wykonawczym szefa regionu Europy, a następnie asystentem wykonawczym szefa globalnej sprzedaży i marketingu firmy. W roku 2010 zmienił markę i kontynent zostając starszym menedżerem ds. marketingu Nissana w Ameryce Północnej. W 2013 roku powrócił do Europy jako dyrektor oddziału handlowego Renault Portugal a dwa lata później został dyrektorem marketingu producenta we Francji. Od 2018 roku pełnił funkcję dyrektora generalnego Renault Italy.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o