Po pracowitym roku 2024 marka Renault weszła w rok 2025 z dużymi ambicjami popartymi ciekawymi planami premier modelowych. Jakie nowości zobaczymy w polskich salonach dealerskich w najbliższych miesiącach? Przedstawiciele Renault w Polsce ujawnili harmonogram premier podczas konferencji poświęconej wynikom sprzedażowym, która odbyła się w Warszawie.
Rok 2024 był dla Renault bardzo intensywny. Ofensywa produktowa, dzięki której wprowadzono na rynek aż sześć nowych modeli (Espace E-Tech full hybrid, Scenic E-Tech, Captur E-Tech full hybrid, Symbioz E-Tech full hybrid, Master oraz Rafale) na tle innych marek wygląda wyjątkowo imponująco. Różnorodna oferta przyciąga klientów i sprawia, że udając się do salonu, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie bez względu na to, czy potrzebuje zwinnego samochodu do miasta, praktycznego crossovera, czy dużego rodzinnego SUV-a. Rośnie także oferta pojazdów elektrycznych i to właśnie na debiucie aut jeżdżących na prądzie marka skupi się w roku 2025 najbardziej, z Renault 5 E-Tech na czele.
Renault Twingo III – ile egzemplarzy wyprodukowano od 2014 do 2024 roku?
Renault 5 E-Tech tuż tuż
No właśnie, kiedy zobaczymy nowe wcielenie kultowej Piątki u polskich dealerów? Pod koniec listopada Renault rozpoczęło przyjmowanie zamówień w cenie rozpoczynającej się od 120.900 zł, ale wstrzymajcie się jeszcze ze sprintem do salonów, pierwsze egzemplarze demonstracyjne dotrą do nas w kwietniu 2025 roku. Tymczasem, samochód mogliśmy zobaczyć podczas konferencji w Warszawie.
Rynkowa przygoda Piątki nie zakończy się na standardowej wersji. 25 lutego do cenników dołączy Renault 5 E-Tech w specjalnej edycji Roland Garros, czyli coś dla miłośników francuskiej motoryzacji i tenisa w jednym. Samochód nawiązuje do prestiżowego turnieju m.in. za pomocą emblematów Roland Garros, dywaników i elementów wykończenia wnętrza w kolorze nawierzchni kortów oraz selektora automatycznej skrzyni biegów w kształcie rakiety tenisowej. Samochody zobaczymy w koncesjach w II kwartale 2025 roku jako wsparcie dla realizacji ambitnego planu czterokrotnego zwiększenia sprzedaży pojazdów elektrycznych na polskim rynku.
Kolejny elektryk
Pojazdów na prąd będzie w ofercie francuskiej marki jeszcze więcej. Oprócz R5 E-Tech do gamy dołączy także Czwórka. Koncepcja obu modeli jest podobna, ponieważ opiera się na stylistyce retro z dobrze znaną nomenklaturą zakorzenioną w historii producenta spod znaku rombu. R4 zajmie miejsce w katalogu powyżej R5, a co za tym idzie będzie nieznacznie droższy. Na poznanie oficjalnej ceny musimy poczekać do 26 marca. Pierwsze egzemplarze zobaczymy u dealerów na przełomie czerwca i lipca tego roku.
Test: Renault Captur esprit Alpine mild hybrid TCe 160 automat. Ile pali, jakie ma zalety i wady?
Najnowsze komentarze