An electrifying 2025 ahead for Nissan: return of Micra as an EV. Third generation LEAF to launch. And updated e-POWER for Qashqai.
Wiadomości

Wyniki Nissana wpłyną negatywnie na Renault. Chodzi o kwotę 2,2 mld euro

autor Tomasz Nowicki
2025-05-14
opel Wiadomości
Wiadomości

Nowy Opel dla rodzin: Elektryczne i przestronne modele na każdą okazję

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
Jeep Avenger
Wiadomości

Jeep Avenger nie tylko z Tychów. Stellantis ogłasza nowe miejsce produkcji

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-14
Fiat Tipo
Wiadomości

Fiat Tipo z Dieslem powraca do oferty marki w Czechach. Atrakcyjna cena

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-14
Citroen C5 X
Wiadomości

Citroën tnie ofertę C5 X-a. W cenniku pozostał już tylko jeden silnik

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
renault 4 002 Wiadomości
Wiadomości

Tesla pokonana. Renault wyrasta na nowego lidera elektromobilności we Francji

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
peugeot 208 style trafia na rynek 1 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot 208 Style trafia na rynek

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-15

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

I półrocze 2024 – sprzedaż DS Automobiles w Niemczech

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2024-07-07
w Wiadomości, DS Automobiles
Czas czytania 6 minut
456
A A
9
I polrocze 2024 – DS Automobiles w Niemczech 1 Wiadomości

Statystyki Federalnego Urzędu ds. Transportu Samochodowego mówią jasno: DS Automobiles odnotowało o 69% więcej rejestracji w I półroczu 2024, niż w analogicznym okresie 2023 roku [źródło: KBA]. Szczególnie popularny wśród klientów komercyjnych SUV klasy premium, DS 7, był najlepiej sprzedającym się modelem francuskiej marki. DS Automobiles koncentruje się na doświadczeniach z podróży i jako pierwsza marka wprowadziła ChatGPT w standardzie w I półroczu br.

Wspominaliśmy już o dobrych wynikach Citroëna i Stellantis w Niemczech w I półroczu 2024 roku a także o sukcesie Opla Corsy na rodzimym rynku. Teraz czas na DS Automobiles, markę premium mocno utożsamianą z Paryżem. Okazuje się, że staje się ona coraz bardziej popularna w Niemczech. Według najnowszych danych Federalnego Urzędu Transportu Samochodowego (KBA) paryska marka premium w I  półroczu, które właśnie się zakończyło, zanotowała o 69% więcej nowych rejestracji niż w tym samym okresie 2023 roku.

Najlepiej sprzedającym się modelem był elegancki SUV DS 7, który stanowił 61% rejestracji, a zwłaszcza wśród klientów komercyjnych zdobył naprawdę dużą popularność.

ds 7 1 2 Wiadomości

Warto przeczytać!

PureTech 130

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

2025-05-19
leapmotor 02 Wiadomości

Toyota w tarapatach? Chińskie marki odbierają japończykom rynek w Polsce. Analiza Wojciecha Drzewieckiego

2025-05-18

Czym jeździ prezydent? Różne wybory francuskich głów państwa na przestrzeni lat

2025-05-18

Tokyo E-Prix 2025: DS Automobiles, mistrzowie elektrycznych emocji i walka do końca

2025-05-18

Marka DS Automobiles jest reprezentowana na rynku niemieckim poprzez modele premium DS 3, DS 4, DS 7 i DS 9. W zależności od modelu dostępne są wersje w 100% elektryczne, a także te z klasycznymi silnikami spalinowymi lub technologią hybrydową. W I półroczu 2024 roku zarejestrowano 1.589 nowych pojazdów marki DS Automobiles – to znaczny wzrost w porównaniu do roku poprzedniego.

„Wzrost o 69% oznacza dobre I półrocze 2024 roku dla DS Automobiles w Niemczech. Ten imponujący sukces jest doskonałym potwierdzeniem strategii naszej marki oraz zaangażowanej pracy naszych partnerów handlowych i mojego zespołu. Teraz koncentrujemy się na nadchodzących miesiącach, w których po raz kolejny zaoferujemy naszym klientom prywatnym i komercyjnym wiele atrakcyjnych ofert. W dalszym ciągu nacisk będzie położony na sztukę podróżowania, która jest jedną z podstawowych wartości DS Automobiles” – twierdzi Niccolò Biagioli, dyrektor zarządzający Działu Marek Premium Stellantis w Niemczech.

Szczególny nacisk na komfort podróżowania i wykorzystanie najbardziej zaawansowanych technologii w DS Automobiles podkreśla także wprowadzenie sztucznej inteligencji. Od marca 2024 roku wszystkie modele DS (DS 3, DS 4, DS 7 i DS 9) są standardowo wyposażone w ChatGPT, co jest w tym momencie nowością. W Niemczech branżowe magazyny Auto Bild i Computer Bild uhonorowały również inicjatywę DS Automobiles „Pioneer Award” [Der Pioneer Award ist der Teil der Connected Car Awards; Veröffentlichung in AUTO BILD 50/2023 und COMPUTER BILD 01/2024].

Kolejnym ważnym wydarzeniem I półrocza dla niemieckiego przedstawiciela DS Automobiles była runda Mistrzostw Świata Formuły E ABB FIA w Berlinie w maju 2024 roku. DS Automobiles i partner PENSKE Autosport zajmują obecnie trzecie miejsce w klasyfikacji zespołów Formuły E.

I polrocze 2024 – DS Automobiles w Niemczech 2 Wiadomości

Paryska marka dobrze czująca się na polu sztuki i kultury zaprezentowała niedawno także atrakcyjną serię specjalną „Antoine de Saint-Exupéry” inspirowaną literaturą. Dzięki specjalnym modelom DS 3, DS 4 i DS 7 marka oddaje cześć pamięci pisarza Antoine’a de Saint Exupéry’ego (1900-1944), który w Niemczech był najbardziej znany z klasycznego „Małego Księcia”. Ta specjalna seria nawiązuje do opowieści z podróży francuskiego autora i poszukiwacza przygód z ekskluzywnymi elementami.

Najlepiej sprzedającym się modelem marki w I półroczu 2024 był DS 7. Łącznie 61% klientów DS wybrało tego SUV-a klasy premium. Szczególnie duża liczba przedsiębiorców, do których DS Automobiles specjalnie kierowała swoje „Tygodnie Biznesowe”, przerzuciła się na paryską markę premium. Model DS 4 zajął drugie miejsce wśród bestsellerów marki. Kompaktowy sedan o charakterystycznej, atletycznej sylwetce produkowany jest w fabryce w Rüsselsheim.

„Jesteśmy bardzo dumni, że nasze pojazdy premium zdołały przekonać w I półroczu 2024 roku szczególnie dużą liczbę klientów, którzy dużo podróżują swoimi samochodami do pracy. W przyszłości będziemy nadal tworzyć oferty „szyte na miarę” dla szczególnie wymagających klientów. W ten sposób jeszcze łatwiej możemy zdecydować się na wysoki poziom komfortu podróży, jaki oferują wszystkie pojazdy DS Automobiles” – zadeklarowała Maria Schiewald, dyrektor marketingu DS Automobiles Germany

W II półroczu 2024 DS Automobiles będzie w dalszym ciągu koncentrować się na napędach zeroemisyjnych. Gama DS 4 zostanie poszerzona o wersję ze 100-procentowym napędem elektrycznym. Pod koniec roku w programie znajdzie się także zaprezentowanie dodatkowego modelu elektrycznego, który zaimponuje przewidywanym zasięgiem ponad 700 kilometrów i będzie reprezentował nowy elektryczny okręt flagowy marki (aktualnie samochód nie jest jeszcze dostępny).

DS Automobiles a srodowisko. Ile materialow pochodzi z recyklingu DS 4 2 Wiadomości

Ponadto DS Automobiles w dalszym ciągu rozwija swoje usługi dla pojazdów z napędem zelektryfikowanym. Kupujący model wyłącznie z silnikiem elektrycznym (BEV) lub z technologią hybrydową typu plug-in (PHEV) mogą przez cały III kwartał roku liczyć na darmowego wall-boxa do ładowania samochodu w domu.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles, archiwum

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

ds 7 1 2 WiadomościI polrocze 2024 – DS Automobiles w Niemczech 1 WiadomościI polrocze 2024 – DS Automobiles w Niemczech 2 Wiadomości
5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DS AutomobilesDS 4DS 3DS 9DS 7sprzedaż
Udostepnij158Tweet99Udostepnij28
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
9 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • PureTech 130

    Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    2126 udostępnienia
    Udostepnij 850 Tweet 532
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1490 udostępnienia
    Udostepnij 596 Tweet 373
  • Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3296 udostępnienia
    Udostepnij 1318 Tweet 824
  • Nowy Peugeot 2008 III generacji już w przygotowaniu. Kiedy go zobaczymy w salonach?

    489 udostępnienia
    Udostepnij 196 Tweet 122

Testy samochodów

1. Best Cars 2018 dla Peugeotów 3008 i 308 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 308 – tysiąc kilometrów wrażeń z jazdy. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2014-02-16
DS 7 Crossback E-Tense
Testy

Test: DS 7 Crossback E-Tense 4×4 300 KM. Pierwsza jazda najmocniejszym SUV-em DS. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-05-15
01. Renault Trafic Passenger test Wiadomości
Testy

Test: Renault Trafic Passenger 1.6 dCi Energy 145 KM – jak się jeździ pasażerskim dostawczakiem? Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2015-11-01
citroen c4 2012 exclusive 1 6 1 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C4 II 1.6 VTi 120 KM Exclusive 2012 – dziesięć lat eksploatacji od nowości. Opinia użytkownika. Wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Ryszard Olszewski
2021-12-01
Renault Captur E Tech Hybrid 2024 029 Wiadomości
Testy

Test: Nowy Renault Captur Full Hybrid 145 po pierwszej jeździe. Ładny, oszczędny i ma znakomite multimedia

autor Małgorzata Kozikowska
2024-06-17

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

Zobacz też

Dacia odniosła sukces, którego nie spodziewał się nikt

Nowy Citroën C3 najlepszym kompaktowym hatchbackiem w Brazylii w konkursie Estadão Mobility Award 2023

Genewa’2016 – co pokazuje na swoim stoisku Citroën

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
9
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz