czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Ile kosztują najbardziej niezwykłe modele Renault? Nie tak dużo jak myślisz!

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2020-04-19
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 5 minut
170 11
0
206
UDOSTĘPNIEŃ
518
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid

Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?

UOKiK: Opel Crossland X do serwisu

Jeśli chcesz stać się posiadaczem klasycznego i wyjątkowo niezwykłego samochodu, który wyprodukowano w tak małej ilości, że w przyszłości zyska jeszcze na wartości, to może warto spojrzeć na Renault Avantime. Nieco mniej awangardowo będzie Vel Satis, którego powstało osiem razy więcej niż Avantime, ale nadal niewiele. Ile kosztują takie samochody?

Renault Avantime

1999 – Renault AVANTIME

W roku 1999 na salonie w Genewie Renault zaprezentowało luksusowego vana coupe, bazujące na Espace. Samochód nazwano Avantime. Bazował on na płycie podłogowej Espace a pod maską montowano silniki 2.0 Turbo, V6 lub 2.2 dCi. Produkcja zaczęła się w 2001 roku i… dość szybko zakończyła.  Samochód był piękny, luksusowy i… zupełnie nie trafił w gusta masowych klientów. Stał się za to kultowym klasykiem i dzisiaj można go jeszcze kupić za nieduże pieniądze a w przyszłości może być wart znacznie więcej.

Na ulicy auto mocno zwraca uwagę. W ogłoszeniach trudno trafić na egzemplarz w dobrym stanie a jeśli już taki się znajdzie, kosztuje dość dużo. Być może dlatego, że to unikat – powstało zaledwie osiem i pół tysiąca egzemplarzy. Stąd ich wartość powinna w przyszłości mocno rosnąć.

Warto też dodać, że w Polsce mamy klub Espace i Avantime.

Ile kosztuje Renault Avantime?

Marka i model Rocznik Silnik Cena
Renault Avantime 2002 3.0 V6 46 000 zł
Renault Avantime 2002 3.0 V6 17 999 zł
Renault Avantime 2003 2.0 Turbo 15 900 zł
Renault Avantime 2002 3.0 V6 8 500 zł

 

O ile Avantime był bardzo rzadkim samochodem, z Vel Satisem jest dużo lepiej.

Renault Vel Satis

Nazwa samochodu od słów Vélocité et Satisfaction, czyli  szybkość i satysfakcję. Premiera Vel Satisa miała miejsce w 2001 roku. Podobnie jak Avantime, jego konstrukcja bazowała na Espace. Powstał duży, przestronny i komfortowy samochód. W 2005 roku przeszedł facelifting. W ciągu 8 lat produkcji powstało nieco ponad 60 tysięcy egzemplarzy.

Vel Satis nie wyróżnia się tak mocno jak Avantime, ale nadal stanowi ciekawy i rzadki samochód, który oferuje luksusowe wnętrze. Jak wyglądają ceny? Są dość zachęcające:

Marka i model Rocznik Silnik Cena
Renault Vel Satis 2005 2.0 Turbo 17 900 zł
Renault Vel Satis 2005 2.0 Turbo 17 800 zł
Renault Vel Satis 2006 2.0 Turbo 17 600 zł
Renault Vel Satis 2009 3.5 V6 17 500 zł
Renault Vel Satis 2005 2.2 dCi 15 000 zł
Renault Vel Satis 2007 2.0 Turbo 13 700 zł
Renault Vel Satis 2004 3,5 V6 12 500 zł
Renault Vel Satis 2004 2.2 dCi 10 999 zł

 

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AvantimeEspaceRenaultVel Satis
Udostepnij113Tweet39Udostepnij11
Poprzedni

Renault Clio Williams z numerem 0001 – jak jeździ?

Następny

Diesel czy benzyna? Jak szybko zwróci się zakup samochodu z silnikiem diesla?

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Diesel czy benzyna? Jak szybko zwróci się zakup samochodu z silnikiem diesla?

Peugeot e-Legend

Od Peugeot Quasar do e-Legend – najpiękniejsze koncepty spod znaku lwa

Nowa Dacia Sandero III - już na koniec 2020 r.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Jan - Dynamiczny wzrost rejestracji marki DS Automobiles w Polsce
  • alice - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • alice - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • alice - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • alice - Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • alice - Przy stacjach w Polsce pojawiły się pralkomaty. Ile kosztuje pranie z suszeniem?
  • Piotr - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Klic - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Marcin ( ten co go kasują) - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Opel Mokka-e częścią „Rekordu opłynięcia Turcji żaglówką turystyczną”. W jaki sposób?
  • Już 400.000 sztuk Fiata Mobi wyprodukowano w fabryce w Betim
  • Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku
  • Ogromna fabryka akumulatorów Stellantis powstanie w USA. Inwestycja za blisko 3 mld euro
  • Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • Czerwony, zwrotny, elektryczny: Opel Rocks-e w fabrycznej straży pożarnej Opla


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.