Dacia Bigster za 93 tys. zł? To możliwe, jeśli przeliczymy czeską cenę modelu z koron na złotówki. Nowy model wypada atrakcyjnie w segmencie kompaktowych SUV-ów zarówno pod względem ceny, jak i wyposażenia. W standardzie marka oferuje m.in. klimatyzację, 10-calowy ekran dotykowy, cyfrowe zegary i kamerę cofania.
Nowa Dacia Bigster jest już dostępna w wielu krajach europejskich, także w Polsce. Cena 99.900 zł jest bardzo zachęcająca i już w momencie pierwszych prezentacji krajowych marka zaczęła przyjmować pierwsze zamówienia. Kompaktowy SUV to dobry materiał na rynkowy hit. Ma wszystko, czego można oczekiwać od modelu w tym segmencie: atrakcyjny wygląd, duży bagażnik i przyzwoite wyposażenie.
Przystępna cena nie jest domeną jedynie polskiej oferty. Od 15 stycznia 2025 roku klienci mogą zamawiać Bigstera także w Czechach i to w dodatku jeszcze taniej niż u nas, biorąc pod uwagę aktualny przelicznik walut. Cena podstawowa 549.000 koron za wersję TCe 140 daje nam ok. 93 tys. zł. Dacia Bigster 4×4 kosztuje 607.000 koron (ok. 103 tys. zł) a hybryda o mocy 155 KM została wyceniona u naszych południowych sąsiadów na 665.000 koron, czyli ok. 112 tys. zł. Czeski cennik kończy kwota 717.000 koron (ok. 121 tys. zł).
Dacia Bigster w czterech wersjach
Podobnie jak w Polsce Dacia oferuje cztery poziomy wykończenia: Essential, Expression a w górnej części katalogu dwie wersje różniące się listą zawartości, ale w tej samej cenie: Extreme dla miłośników aktywności na świeżym powietrzu z panoramicznym dachem, modułowymi relingami dachowymi, zmywalną tapicerką TEP Microcloud, gumowymi dywanikami podłogowymi i systemem YouClip 3 w 1 oraz Journey dla klientów, którzy wolą podróżować na długich dystansach w komforcie i stylu, z elektrycznym podnoszeniem klapy tylnej, innym wzorem tapicerki i elektrycznie regulowanym fotelem kierowcy. Na polskim rynku różnica w cenie pomiędzy wersjami Extreme i Journey wynosi 400 zł.
Podstawowe wyposażenie obejmuje 6 poduszek powietrznych, manualną klimatyzację, system multimedialny Media Display z 10-calowym ekranem, 4 głośnikami i funkcją dublowania smartfona, 7-calowy ekran cyfrowych wskaźników, tempomat z ogranicznikiem prędkości, tylne czujniki i kamera cofania, centralny zamek, czujnik światła oraz 17-calowe felgi aluminiowe o wzorze TERGAN.
Test: Dacia Jogger Full Hybrid 140 – jakie ma opinie? Wady i zalety napędu hybrydowego
Najnowsze komentarze