poniedziałek, 27 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Ile kosztuje najtańsza używana Dacia Duster? Aż ciężko w to uwierzyć! Przegląd ofert: grudzień 2021

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2021-12-20
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 5 minut
4.2k 86
2
3.7k
UDOSTĘPNIEŃ
12.3k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy

Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów

100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem

Używana Dacia Duster 2010 r. potrafi kosztować więcej niż BMW, Audi czy Toyota. Wysokie ceny na rynku wtórnym wynikają z faktu, że ten SUV jest tani w eksploatacji i stosunkowo niezawodny. Cena najtańszych egzemplarzy przekraczają 20 tysięcy złotych.

Dacia Duster z roczników 2010-2012 to pierwsza wersja popularnego SUVa, która była najczęściej wyposażona w silnik benzynowy o pojemności 1.6 litra i mocy 105 KM. Jest to trwała i niezawodna jednostka, która dobrze współpracuje z LPG. Wnętrze jest maksymalnie uproszczone a fotele nie oferują zbyt wielu możliwości regulacji. Należy się również liczyć z hałasem przy większych prędkościach, wyciszenia tutaj jak na lekarstwo. Wielu właścicieli, zirytowanych tym faktem, samodzielnie dokładało maty wygłuszające, o czym można poczytać m.in. na forum Dacia Klub Polska.

Mimo uproszczonej budowy, auto sprawuje się nadzwyczaj dobrze i nie generuje większych problemów. Wysoki prześwit daje swobodę poruszania się po mieście i w terenie a zawieszenie zaprojektowano z myślą o kiepskich drogach, dzięki czemu nie męczy nadmierną twardością. Właścicielom nie przeszkadza też raczej spartańskie wyposażenie, które w maksymalnie wyposażonych samochodach sprowadzało się do klimatyzacji, centralnego zamka i elektrycznych szyb.

W polskich ogłoszeniach można bez trudu znaleźć auta pochodzące od pierwszego właściciela, serwisowane w ASO, chociaż ich cena może być nieco wyższa, niż tych sprowadzonych np. z Niemiec. Plusem tych pierwszych jest udokumentowana historia. Auta sprowadzone mogą mieć z kolei nieco lepsze wyposażenie, m.in. skórzaną tapicerkę. Jakich cen można się spodziewać? Znacznie powyżej 20 tysięcy złotych, ponieważ Dacia bardzo dobre trzyma swoją wartość na rynku wtórnym. Klienci doceniają prostą budowę i niskie koszty jazdy.

Dla zobrazowania cen wybrałem trzy oferty Dusterów z rocznika 2010-2012, czyli przed faceliftingiem, deklarowanych jako bezwypadkowe i nieuszkodzone:

Najtańsza używana Dacia Duster kosztowała 22.900 zł. Samochód z granatowym lakierem sprowadzono z Niemiec a deklarowany przebieg był nieduży, bo 163 tysiące kilometrów. Z wyposażenia, jak na tamtem rocznik, jest praktycznie wszystko, czyli klimatyzacja, radio i centralny zamek. A dlaczego „kosztowała”? Bo auto jest już sprzedane, ogłoszenie zostało jeszcze w internecie, ale zapewne wkrótce zniknie. Link do ogłoszenia.

Druga propozycja to używana Dacia Duster 2012 od pierwszego właściciela z salonu w białym kolorze. Samochód ma przejechane 184.000 kilometrów i według sprzedawcy był serwisowany w ASO. Zwracają uwagę czujniki parkowania, rzadko spotykane w tamtych rocznikach. Zaletą tego egzemplarza jest też instalacja LPG. Cena to 24.500 zł. Link do ogłoszenia.

 

Za 24.900 zł można stać się właścicielem tego egzemplarza, sprowadzonego z Niemiec z rocznika 2011. Co prawda jest na stalowych i niezbyt urodziwych felgach (raczej nie były oryginalnie na samochodzie), ale ma skórzaną tapicerkę, rzadką w Dusterach. W ogłoszeniu popełniono zabawną pomyłkę językową, autor napisał, że gwarancja i wszystkie części będą usuwane bezpłatnie. Link do ogłoszenia.

Wnętrze oferowanego samochodu jest w dość dobrym stanie, jednak niektóre plastiki porysowane. Bez problemu kupimy je na rynku wtórnym i wymienimy. Wybór części do Dusterów jest ogromny.

Wysokie ceny na rynku wtórnym skłaniają niektóre osoby do zmiany decyzji i zakupu nowego samochodu. Fabrycznie nowa Dacia Duster z klimatyzacją i fabrycznym LPG to obecnie wydatek co najmniej 63.700 zł. Wpłacając 30% ceny samochodu (czyli około 20 tysięcy złotych) można resztę dość korzystnie skredytować i mieć nowe auto nawet z 5-letnią gwarancją za kilkaset złotych miesięcznie. Szczegóły znajdziecie na stronie Dacia.pl.

źródło ogłoszeń: Otomoto.pl

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

4.3 8 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaDuster
Udostepnij1472Tweet920Udostepnij258
Poprzedni

Hybrydowy Peugeot 308 w starciu z rywalami napędzanymi w inny sposób. Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 50-51/2021

Następny

Nowy DS 7 Crossback E-Tense 300 KM: akcja serwisowa w związku z nadmiernym zużyciem opon

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny
DS 7 Crossback E-Tense

Nowy DS 7 Crossback E-Tense 300 KM: akcja serwisowa w związku z nadmiernym zużyciem opon

Dealerzy Citroëna pozywają producenta samochodów. Powodem brak dostaw pojazdów i nierealne cele sprzedażowe

Nowy DS 4 2022, Audi A3 Sportback

Luksusowy DS 4 E-Tense 225 kontra Audi A3 Sportback TFSI e. Która hybryda lepsza?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Piotr - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Mekes - Renault Koleos 4×4 185 KM dCi – bardzo oszczędny SUV. Opinie po 1,5 tysiąca kilometrów, ile pali naprawdę?
  • Kolo - Jak narodził się nowy Peugeot 408? Początkiem był projekt Manifesto 2015
  • Kolo - Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Szymon - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Truskawa - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Tomasz O - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Tomek - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem
  • Polska była o krok od uruchomienia fabryki Renault. Projekt przerwała wojna
  • System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • DS 7 Crossback 180 KM EAT8 – luksusowy SUV po 30.000 kilometrach. Opinie, spalanie, najczęściej używane wyposażenie
  • Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kobiety za kierownicą: pędzą przed siebie na śmierć lub pewne kalectwo
  • Jak narodził się nowy Peugeot 408? Początkiem był projekt Manifesto 2015
  • Dobre noty dla Peugeot 308 HDi i Renault Arkany TCe 160. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTOR I SPORT nr 07/2022


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
2
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.