Nowe Renault Clio Full Hybrid z napędem o mocy 145 KM to ciekawa propozycja na rynku samochodów miejskich. Bardzo mocny jak na tą klasę silnik i oszczędności, wynikające z napędu hybrydowego stanowią ciekawe połączenie, które jest co prawda droższe niż wersja z LPG, ale daje sporo przyjemności z jazdy. Ile kosztuje takie auto?
W czasach, gdy mocne napędy nie są wcale tak oczywiste w autach miejskich, Renault proponuje swoje Clio z silnikiem o mocy 145 KM. Na napęd składa się jednostka wolnossąca 1.6 oraz silnik elektryczny. Takie zestawienie dostępne jest od wersji Techno. Najtańsza wersja z silnikiem benzynowym kosztuje co prawda 83.300 zł, wersja z LPG 87.900 zł, ale hybryda jest oczywiście droższa.
Producent obiecuje spalanie na poziomie 4 litrów na 100 kilometrów, jednak realnie można uzyskać około 4,7 litra. Sprawdzaliśmy to w praktyce – wystarczy kliknąć link poniżej.
Test: Renault Clio E-Tech Full Hybrid 145 KM. Piekielnie oszczędna hybryda, jazda o kropelce
Wróćmy jednak do naszego konfiguratora Clio i ceny za ten samochód. Czas na listę wyposażenia:
Wyposażenie Renault Clio Full Hybrid 140 techno
-
felgi aluminiowe 16″
-
wzór felgi aluminiowej 16″ boa vista czarna
-
lusterka w kolorze czarnym
-
tapicerka materiałowa czarna z elementami skóry ekologicznej
-
antena w kształcie płetwy rekina
-
oznaczenie Renault
-
klamka drzwi z osłonką otworu na klucz w kolorze nadwozia
-
czarna dolna listwa z chromowanymi elementami
-
szyby tylne przyciemniane
-
słupki drzwi w kolorze lśniącej czerni
-
chromowane elementy grilla
-
mapa Europy wersja standardowa
-
replikacja ekranu smartphona za pomocą WiFi (bezprzewodowa)
-
system multi-sense
-
system easy link z ekranem 7″ i nawigacją
-
zespół wskaźników i zegarów z wyświetlaczem cyfrowym 7″
-
kierownica ze skóry wegańskiej z chromowanymi elementami
-
fotel kierowcy z regulacją wysokości
-
karta Renault Hands Free
-
tylna kanapa dzielona w układzie 1/3-2/3
-
szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym
-
zaczepy do siatki w bagażniku
-
konsola centralna z podłokietnikiem
-
tapicerka materiałowa
-
system mocowania fotelików Isofix
-
szyby tylne regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym
-
deska rozdzielcza z miękkiego tworzywa
-
światła do jazdy dziennej LED
-
osłony przeciwsłoneczne bez oświetlenia
-
lusterka sterowane i składane elektrycznie, podgrzewane, z czujnikiem temperatury
-
elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
-
tylne światła Full LED 3D, pojedyncze światło cofania
-
lampka sufitowa przednia i tylna LED – podwójna
-
światła przednie full LED “C shape” z efektem oczu
-
system kontroli zmęczenia kierowcy (DDAW)
-
regulator-ogranicznik prędkości
-
system wspomagania parkowania tyłem
-
przygotowanie do instalacji alkomatu
-
system ostrzegania o nadmiernej prędkości (OSP/TSR/ISA)
-
tryb ECO
-
kamera cofania
-
system kontroli ciśnienia w oponach – pośredni
-
My Safety Switch
-
ograniczenie prędkości do 180 km/h
-
czujnik deszczu
-
wskaźnik zmiany biegów z informacją o jeździe ECO
-
zestaw do naprawy uszkodzonej opony
-
klimatyzacja automatyczna
-
system wspomagania nagłego hamowania
-
możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera
-
aktywny system wspomagania nagłego hamowania z wykrywaniem pieszych i rowerzystów
-
3 punktowy tylny pas bezpieczeństwa
-
HSA – Asystent ruszania pod górę
-
przednie 3 punktowe pasy bezpieczeństwa ze zwijaczami
-
łączność RCall z numerem alarmowym 112
-
system ABS
-
poduszki powietrzne boczne i kurtynowe
-
sygnał informujący o niezapięciu pasów bezpieczeństwa
-
funkcja połączenia alarmowego eCall (112)
-
system kontroli bezpiecznej odległości
-
system utrzymywania pasa ruchu
-
poduszki powietrzne przednie
Skonfiguruj swoje Renault Clio teraz
Cena tak skonfigurowanego samochodu – w cenniku detalicznym – to 108 tysięcy zł. Można jednak otrzymać bardzo korzystny rabat i warto o niego pytać u dealerów Renault.
Najnowsze komentarze