Fiat Panda się zmienia. Dostępne obecnie dwie wersje Panda i Pandina oferują użytkownikom nowy standard wyposażenia. Dziś sprawdzimy co stanowi podstawę dla Pandy i dla Pandiny oraz z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy ich zakupie.
Fiat w nowej Pandzie chce udowadniać, że samochód z segmentu A może mieć designerskie “pazurki”, a zabawnie wyglądające rozwiązania przekładają się na walory użytkowe pojazdu. Stylistyczne, ergonomicznie i technologicznie Panda nie stoi w miejscu.
Zobacz: Aktualna oferta Fiata
Fiat Panda: silnik 1.0
W odnowionym Fiacie Panda dostajemy silnik benzynowy 1.0 GSE N3, o mocy 70KM z rozrządem na łańcuchu oraz manualną skrzynię biegów. Zawieszenie to kolumny McPhersona z przodu i belka skrętna z tyłu. Katalogowe spalanie Pandy w cyklu mieszanym wynosi 5 l/100 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h znajduje się na poziomie 13,9 sekundy.
Kierowca nowej Pandy będzie korzystać z elektrycznego, progresywnego wspomagania kierownicy Dualdrive. To rozwiązanie ma zapewnić wygodę wykonywania manewrów.
W standardzie Pandy dostajemy manualną klimatyzację i czujniki parkowania z tyłu. Bez dopłat czeka na nas Panda w kolorze żółtym, z czarnymi lusterkami i nadrukami – serigrafią, na tylnych bocznych szybach. Stalowe koła mają 14″ i kołpaki z motywem pandy. Tapicerka w tym wariancie jest materiałowa z logo Pandina.
Na chętnych czeka Pakiet Urban za 3.500 zł zawierający: elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka boczne, kierownicę ze sterowaniem systemem multimedialnym, radio DAB z wyświetlaczem 5″, tempomat i ogranicznik prędkości i regulację wysokości siedzenia kierowcy.
Bez dopłat za najtańszego Fiata Pandę na obecną chwilę zapłacimy 73.000 zł.
Zobacz: Fiat Panda Marrakech – zaproszenie do przygody
Fiat Pandina – pomysłowe detale
Pandina, to wyższa wersja wyposażeniowa Fiata Pandy. Prezentuje się atrakcyjnie poprzez liczne gadżety i pomysłowe detale. Przykładowo, wprawne oko wychwyci na stylizowanych, stalowych felgach motyw pandy. Ponadto Pandinę wyróżniają elementy designu Cross, relingi dachowe i srebrne osłony zderzaka. Charakterystyczne koła mają 15″. Wnętrze także zostało nieco zmienione, prócz trzech zagłówków dla pasażerów tylnej kanapy, wyróżnia się kokpit zawierający jasne akcenty, oraz jasne wstawki w tapicerce przednich foteli.
Poza tym w tej wersji Fiat oferuje bez dopłat elektrycznie sterowane, podgrzewane, lusterka boczne, przyciemniane szyby z boku i z tyłu, światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów. W Pandinie pojawia się radio z ekranem dotykowym 7″, systemem Bluetooth, DAB, kompatybilne z Android Auto i Apple CarPlay.
Kierownica ze sterowaniem systemu multimedialnego, którą w Pandzie Fiat dawał w pakiecie Urban w Pandinie znajduje się w standardzie. Pandina jest wyposażona 3 zagłówki z tyłu, posiada czujnik zmierzchu i deszczu, tempomat i ogranicznik prędkości, automatyczne światła drogowe.
Za Fiata w wersji Pandina, bez dodatkowych opcji, na dziś trzeba zapłacić 85.500 złotych.
Więcej o Fiacie Panda – Pandina można przeczytać w artykule poniżej:
Zobacz: Fiat Panda ma 44 lata. Jakie wyposażenie otrzymał na urodziny?
Najnowsze komentarze