Ile kosztuje używane Renault Clio IV?

3 31

Kilkuletnie używane Renault Clio IV to bardzo atrakcyjna propozycja na rynku aut używanych. Jest chętnie wybierane ze względu na wysoki komfort jazdy, bezpieczeństwo czy wyciszenie wnętrza. Samochód znajduje się na rynku od 2012 roku i jest ceniony także za oszczędne, niezawodne silniki benzynowe i diesle. Na potrzeby niniejszego porównania wybraliśmy oferty z 2015 roku. Są to najczęściej auta po pierwszym właścicielu, które mają rozsądne przebiegi, gwarantujące długotrwałą eksploatację.

Clio IV został zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Paryżu w październiku i październiku 2012 roku a niedługo później trafił już do salonów sprzedaży. Produkowany jest w dwóch fabrykach – we Flins we Francji oraz w Bursie w Turcji. Samochód ma pięcioro drzwi. W porównaniu do Clio III ma nieco większy rozstaw osi, co przełożyło się na więcej miejsca w środku.

Czteroletnie egzemplarze, dostępne na rynku wtórnym, pochodzą najczęściej od pierwszych właścicieli lub z flot. Te drugie można poznać po większych przebiegach. Ile więc kosztują?

Ile kosztuje używany Renault Clio IV?

ModelRocznikSilnikPrzebiegCena
Renault Clio IV20151.2 benzyna17.00036.900 zł
Renault Clio IV kombi20150.9 TVe benzyna78.00033.900 zł
Renault Clio IV20151.5 dCi diesel54.00029.500 zł
Renault Clio IV20151.2 benzyna55.40235.500 zł
Renault Clio IV20151.5 dCi diesel154.00027.300 zł
Renault Clio IV20151.5 dCi diesel122.00826.200 zł
Renault Clio IV20150.9 TVe benzyna98.00033.900 zł
Renault Clio IV20150.9 TCe benzyna56.40039.400 zł
Renault Clio IV kombi20150.9 TCe benzyna49.80037.900 zł
Renault Clio GT IV20151.2 Tce 120 KM benzyna40.00048.000 zł

 

 

Jak widać, różnice w cenie wynikają głównie z przebiegu. Samochodu z leasingów łatwo poznać po sporych przebiegach.

W ogłoszeniach trafiła się jedna perełka, 1.2 GT z silnikiem o mocy 120 KM. Taki samochód kosztuje dość sporo, ale też płacimy za kilka elementów, które w normalnym Clio nie były dostępne. GT oferuje m.in. popielaty wystrój wnętrza, chromowane elementy, wykończone czarnym, błyszczącym lakierem, sportowa kierownica, sportowe fotele ze wzmocnionym trzymaniem bocznym, aluminiowe pedały, łopatki zmiany biegów umieszczone pod kierownicą oraz inne tarcze zegarów to sprawy wizualne, ale kluczowy jest oczywiście silnik. Mamy więc jednostkę 1.2 TCe o mocy 120 KM oraz dwusprzęgłową skrzynię EDC.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
2 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
3 Autorzy komentarzy
JaWieMisioczilookaty Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
lookaty
Gość
lookaty

Drogie auta, 5 letnie auto z benzyna pod maska od pewnego, polskiego wlasciciela to wydatek ponad 30kzl, gdzie za 45kzl mozna kupic nowy z salonu. Jak dobrze sie ppszuka to bedzie wersja Limited :)

Misioczi
Gość
Misioczi

Fajnie:)

JaWie
Gość
JaWie

To bardzo trwały samochód. Moim 1,5dci 90KM, przejechałem 142tkm. Niestety w połowie stycznia został skradziony. Kiedy zgłaszałem kradzież w oddziale ubezpieczyciela byłem czwartym tego dnia byłym właścicielem Clio IV. Radzę wiec dokładne sprawdzenie pochodzenia auta, no i dobre ubezpieczenie.