Dacia Duster II generacji zadebiutowała w roku 2017, ale wersja dla Rosji oferowana pod marką Renault, trafiła do sprzedaży dopiero teraz. Ile trzeba zapłacić za popularnego SUV-a?
Firma Renault rozpoczęła przyjmowanie zamówień na drugą generację Dustera w Rosji. Klienci mają do wyboru cztery wersje wyposażenia: Access, Life, Drive i Style nie licząc limitowanej edycji premierowej Edition One. Za model trzeba zapłacić przynajmniej 945 tys. rubli (ok. 47.300 zł), czyli o 33 tys. rubli więcej niż za poprzednią generację.
Marka Renault wyceniła Dustera nieznacznie taniej, niż Dacia w Polsce. Na naszym rynku model kosztuje po ostatnich podwyżkach minimum 48.900 zł. Cena dotyczy wersji Access napędzanej silnikiem benzynowym TCe o mocy 90 KM. Topowa wersja ze 150-konnym silnikiem benzynowym kosztuje w Rosji 1.460.000 rubli (ok. 73 tys. zł).
Napęd Renault Duster II generacji pochodzi od 1,6 litrowej jednostki benzynowej o mocy 114 lub 117 KM. W pierwszej wersji model jest oferowany z 5-biegową manualną przekładnią. Mocniejszy wariant można zamówić ze skrzynią 6-biegową. W ofercie znalazł się również 2-litrowy wolnossący motor o mocy 143 KM oraz 1,5-litrowy turbodiesel o mocy 109 KM. Najmocniejszą wersją jest silnik benzynowy 1.3 o mocy 150 KM, który może być sprzężony z 6-biegową przekładnią manualną lub skrzynią CVT.
W wersji podstawowej, Renault Duster otrzymał elektryczną blokadę drzwi i bagażnika, światła do jazdy dziennej LED, gniazdo 12V dla pasażerów z tyłu i w bagażniku, a także elektrycznie otwierane przednie szyby. Asystent ruszania pod górkę i asystent zjazdu ze wzniesienia są dostępne dla wersji z napędem na wszystkie koła. Wariant Life został dodatkowo wyposażony w system audio, gniazdo USB, Bluetooth oraz klimatyzację.
Nowy Renault Duster jest produkowany w fabryce w Moskwie.
Najnowsze komentarze