Irmscher Opel Zafira

10 165

W ubiegłym roku Irmscher obchodził swoje 50-lecie. W tym samym roku miał miejsce także inny jubileusz – modyfikacjom tunera został poddany półmilionowy samochód. Ale sporo dzieje się w Irmscherze również w tym roku. Niedługo po wprowadzeniu na rynek Nowego Opla Zafiry debiutuje Irmscher Opel Zafira Life.

Irmscher jest tunerem marki Opel, ale znany jest od lat także z ciekawych pakietów dla Peugeota. Na rynek wchodzi właśnie najnowsza Zafira, która jest teraz dużym vanem (bliźniaczym do Citroëna SpaceTourera i Peugeota Travellera, ale też dla Toyoty ProAce). Irmscher szybciutko przygotował kompletny pakiet stylistyczny dla tego modelu. Irmscher Opel Zafira został wyposażony w przednią osłonę zderzaka, progi wzdłuż nadwozia, a także ciekawy spojler nad tylną szybą. Do tego tuner oferuje odpowiedni pakiet kolorystyczny.

Irmscher Opel Zafira jeździ na 18-calowych kołach Heli Star podkreślających dynamikę całego projektu. Naciągnięte na te ciekawe felgi opony mają rozmiar 245/45, co sprawiło, że całość nie tylko dobrze wygląda, ale i została obniżona o 30 mm. Czy odbiło się to na komforcie? Trochę zapewne tak, ale spójrzmy prawdzie w oczy – to samochód na autostrady, a nie kiepskie drogi gdzieś na głębokiej prowincji. Gdyby ktoś jednak wolał mniejsze koła i mniej ekstremalny rozmiar opon, to w ofercie są też felgi 17-calowe Wave Star oraz 16-calowe Nova Star.

Ale Irmscher Opel Zafira, to nie tylko zmiany stylistyczne na zewnątrz. To także listwy progowe i welurowe wykładziny bardzo wysokiej jakości w środku. Ale to tylko szczegóły. Najważniejszy jest nowy system i-Box. To modułowy system zabudowy, który pozwala przekształcić tego komfortowego vana w pojazd rekreacyjny, a wręcz kampingowy. System i-Box obejmuje mobilną kuchnię z urządzeniami do gotowania, chłodzenia czy zmywania, a także liczne szafki i podobne rozwiązania. Jednocześnie wielofunkcyjny i-Box, w jaki może zostać wyposażony Irmscher Opel Zafira, łatwo przekształcić w wygodne łóżko dla dwóch osób. Z kolei demontaż systemu trwa dosłownie 10 minut, po czym samochód wraca do swojej pierwotnej postaci!

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Irmscher

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
7 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
10 Autorzy komentarzy
BożydarKrzysztofBożydarUndefinedBożydar Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Paweł
Gość
Paweł

Ale to nie jest już Zafira. Sam mam Zafirę A i jestem Zafiromaniakiem.

Piotr001
Gość
Piotr001

Co się dziwisz, że nie ma Zafiry jako minivan, jak sam jeździsz pierwszą wersją? Nie ma klientów, nie ma kontynuacji. Prostsze od tego to już tylko budowa pręta.

Stefan
Gość
Stefan

Nie ma klientów, bo się usrali na budy SUV bez napędu AWD, mniejsze mniej praktyczne, ale p&#nis dłuższy

Mirosław
Gość
Mirosław

Ma pan rację zrobili z niej Viwaro

Bogdan
Gość
Bogdan

Może to jest Zafira ale dla mnie to bus.Miałem trzy wersje A B i teraz mam C.Koniec nie ma już Zafiry

Bożydar
Gość
Bożydar

To ŻADNA Zafira, a rozdzielczość zdjecia jak z katalogu 20 lat temu ;/

Undefined
Gość
Undefined

To nie jest studio fotograficzne żeby wrzucać fotki o rozdzielczości 16000×16000. Gdyby redaktorzy wrzucali tak wielkie foty za chwile narzekalbys że serwis jest niezdatny do przeglądania bo każde zdjęcie ladowalo by się po kilka sekund zamiast w mgnieniu oka

Bożydar
Gość
Bożydar

Wiem,że to nie jest studio, tylko portal o francuskiej motoryzacji (niby). Poza tym napisałem o rozdzielczości zdjęcia, a nie wielkości, czaisz różnicę?. Narzekać mogę na Twój beznadziejny komentarz, który nijak się ma do rzeczywistości. Chcąc się uważać za profesjonalny portal trzeba bardziej się starać, ot tyle :) Pozdrawiam.