Kolejne zmiany w strukturze Stellantis Polska. Jacek Nawara, który był do tej pory dyrektorem marketingu, przenosi się do centrali firmy i zajmie się zarządzaniem kontaktami i danymi klientów na stanowisku CRM Market Lead Enlarged Europe. Jego pozycję zajmie Allessandro Renda, który do niedawna był szefem marketingu Peugeot.
„Wspólnie tworzymy nową infrastrukturę cyfrową i prawna, zgodną z filozofią firmy, która jest nastawiona na klienta. Tworzymy jednolity cyfrowy ekosystem do zarządzania kontaktami z klientami, obejmujący wszystkie rynki, obszary i marki Stellantis, a także jednostki zarządcze, takie jak Aftersales, Connected services, e-Mobility, czy Spoticar” – powiedział Jacek Nawara w wypowiedzi dla portalu Wirtualne Media.
Jacek Nawara jest również odpowiedzialny za marketing wspierany danymi, czyli taki w którym zespoły marketingowe budują swoje strategie w oparciu o analizę danych z różnych źródeł. Analiza ta oferuje wgląd w preferencje klientów i szersze trendy, które mogą wpłynąć na sukces kampanii marketingowej. Chociaż kiedyś podejście do marketingu oparte na danych było rzadkością, mnogość niszowych kanałów medialnych i zmieniające się oczekiwania konsumentów sprawiły, że analiza wieloźródłowych danych stała się niezbędnym procesem w nowoczesnych kampaniach marketingowych.
Alessandro Renda objął z kolei stanowisko to dyrektor Customer Management Office Stellantis w Polsce. W przeszłośzi pełnił wiodące role na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą w sektorze motoryzacyjnym. Jak sam o sobie mówi, posiada on głęboką znajomość sektora motoryzacyjnego oraz szczególne umiejętności w zakresie marketingu, sprzedaży, planowania sprzedaży i rozwoju sieci detalicznej.
źródło: Wirtualne Media, własne
Najnowsze komentarze