Sposób na tani nowy samochód

6 72

Nowy samochód to bardzo poważny wydatek w domowym budżecie. Od niedawna producenci oferują jednak nowe sposoby finansowania, dzięki którym można się cieszyć nowym autem już za kilkaset złotych miesięcznie. Jak to jest możliwe? W ofertach leasingu konsumenckiego płaci się za używanie samochodu i utratę jego wartości, a po trzech czterech latach oddaje się go do salonu i można wziąć nowe. Ma to swoje plusy i minusy. Jest to coś w rodzaju najmu długoterminowego od producenta. 

Producenci samochodów chcieliby, abyśmy nasze nowe auta kupowali trochę jak abonament za prąd czy internet. Ma to swoje uzasadnienie biznesowe, bowiem pozwala sprawnie przewidywać przychody w dłuższym czasie. W efekcie zyskujemy dostęp do bardzo dobrych cen, bo małe auto dostaniemy już za 400-500 złotych na miesiąc. Po kilku latach nie mamy na głowie jego sprzedaży, tylko oddajemy do salonu i bierzemy nowe, wciąż płacąc określoną kwotę. Samochód staje się czymś w rodzaju usługi, za którą płacimy.

Ma to też zalety dla nas, jako dla klienta indywidualnego. Nie zamrażamy dużej gotówki, tylko płacimy za używanie auta z bieżących przychodów. Jednocześnie usługa wprowadza jednak pewne ograniczenia, na przykład co do przebiegu rocznego czy ogólnego stanu samochodu przy oddawaniu. Naprawy trzeba robić w ASO, warto więc skorzystać z opcji pełnego ubezpieczenia.

Przegląd ofert leasingu konsumenckiego

Poniżej przygotowaliśmy dla Was zestawienie ofert dla najpopularniejszych samochodów francuskich marek w podstawowych wersjach:

Citroen Simply Driverata miesięcznaPeugeot Perfect Driverata miesięczna
Citroen C1489 złPeugeot 208 5D806 zł
Citroen C3499 złPeugeot 2008942 zł
Citroen C-Ellysse559 złPeugeot 301621 zł
Citroen C3 Aircross699 złPeugeot 308997 zł
Citroen C4 Cactus699 złPeugeot 308 SW1.070 zł
Citroen C4 Spacetourer849 złPeugeot 30081.319 zł
Citroen C4 Grand Spacetourer949 złPeuget 50081.466 zł
Citroen Spacetourer1.337 złPeugeot 5081.810 zł

 

Powyższe ceny dotyczą oferty dla aut w wersji podstawowej na 48 miesięcy, bez wpłaty własnej, dla osób indywidualnych. Ceny te mogą być inne od powyższych po wybraniu pakietów opcji i usług dodatkowych. Ceny aktualne na wrzesień 2018.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
5 Odpowiedzi na wątki
1 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
SlawoKrzysiekKrzysztofMarcin Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marcin
Gość
Marcin

48* 1319zł = 63.300 po 4 latach spłacania peugeota 3008 kosztującego 89.000.. Biorąc normalnie na 5 lat, uzyskując jakiś rabat rzędu 5000zł od wartości cennikowej (przy wynajmie rabat 0) będziemy mieli ratę o 50zł wyższą ale po dodatkowym roku spłacania auto nasze.. A nawet bez rabatu rata będzie może z 300zł większa ale i tak w kieszeni zostaje auto warte dużo więcej. Głównym problemem jest to, że nie udzielają żadnych rabatów od cen katalogowych w przypadku wynajmu. A że peżo jest cennikowo absurdalnie drogi to przy tej marce ta opcja jest kompletnie bez sensu.

Krzysztof
Editor

Nie negując sensu wyliczeń i wynikającej z nich konkluzji proponowałbym jednak nie rozpowszechniać tezy, jakoby Peugeot był „cennikowo absurdalnie drogi”. Proszę porównać sobie oferty konkurentów, nawet bez uwzględniania wyposażenia, a zobaczy Pan, że nie jest aż tak źle.
Albo inaczej – owszem, jest drogo, ale konkurenci wcale niekoniecznie są tańsi. A już na pewno nie wyraźnie tańsi. Mam tu na myśli głównie 3008.

Slawo
Gość
Slawo

Jest słabo i naprawdę nie ma sensu upierać się, że w Polsce cena jest atrakcyjna na tle konkurencji. Widać to doskonale po wynikach sprzedaży i nie można tego tłumaczyć niechęcią do francuzów, te czasy już minęły. Klienci są chętni na zakup, auto się podoba, ale zimny prysznic przychodzi w salonie – słabe rabaty i absurdalnie wysoka cena za przedłużenie gwarancji. Wystarczy spojrzeć jaką sprzedaż ma Quashqai, Tucson czy Sportage i nie są to uwielbiane niemieckie auta. Statystyka sprzedaży wśród klientów indywidualnych za 8 miesięcy, potwierdza jak duże znaczenie ma dobra wycena: 4. Dacia Duster: 3484 8. Hyundai Tucson: 2529 13.… Czytaj więcej »

Krzysztof
Editor

Nie napisałem, że cena jest atrakcyjna, tylko że nie odbiega tak znacznie od konkurencji. OK, Dacia Duster jest poza wszelkimi porównaniami. Cena jest obłędna, czemu dałem wyraz w teście https://francuskie.pl/dacia-duster-dci-4×4-na-autostradach-i-nie-tylko-test/. Tucson i Sportage mają dobrze skalkulowane cenniki, niezłe wyposażenie, a poza tym dają duże rabaty. Sukces rynkowy C-HR-a w Polsce jest dla mnie kompletnie niezrozumiały – Polacy wszak są konserwatywni, a wybierają auto o szalonej stylistyce ;-), które w dodatku walorami użytkowymi nie zachwyca. Czy to tylko „magia Toyoty”? A Tiguan czy Skoda Karoq mają już ceny dość wysokie i plasują się nieco niżej w rankingu sprzedaży „jadąc” na uwielbieniu… Czytaj więcej »

Slawo
Gość
Slawo

Gdyby cena nie odbiegała od konkurencji, to przy jakości 3008 i tego co oferuje byłaby atrakcyjna. Konserwatywne pokolenie z racji wieku powoli wypada z rynku nowych samochodów, stąd sukces CH-R-a i słaba sprzedaż Karoq-a.

Krzysiek
Gość
Krzysiek

Warto tez wspomnieć ze zdajac auto w wynajmnie standardem jest naliczanie dodatkowych kosztow za sprzatanie i pranie tapicerki samochodu nawet jak jest sterylnie czysty oraz naliczanie kar za ponad normatywne zuzycie w postaci drobnych rysek czy odpryskow od kamieni co jest nieuniknione przez 4 lata. Do tego brak mozliwosci konfiguracji auta pod siebie i w większości mocno przecietne wyposazenie. Sa tez i plusy, jak model okazuje sie kasztanem typu wczesne 1.8 tsi z suchym dsg to oddajemy i mamy w nosie ze cos szarpie i pije olej i jest niesprzedawalne na rynku wtornym.