Jak zmieniło się Renault Clio w ciągu 30 lat? Brytyjski oddział francuskiej marki zaprezentował film, który ma za zadanie uczcić okrągłe urodziny modelu przy pomocy historii miłości dwóch przyjaciółek.
Reklama nosi tytuł „The French exchange” i opowiada historię przyjaźni dwóch dziewczynek pochodzących z Anglii i Francji, która rozpoczęła się podczas wymiany uczniów w latach 90. Z czasem przyjaźń przerodziła się w głębsze uczucie. Relacja dziewczynek wraz z wieloma wzlotami i upadkami utrzymała się przez 30 lat. Historia jest oczywiście powiązana ze zmieniającymi się odsłonami modelu Renault Clio od pierwszej do najnowszej, piątej generacji. Reklamie towarzyszy nostalgiczna wersja utworu Wonderwall zespołu Oasis.
Film, który ma za zadanie uczcić 30 urodziny Clio trafi do telewizji, brytyjskich kin, a także do mediów społecznościowych i będzie emitowany w wersjach 30-, 60- i 120-sekundowych.
Najnowsze komentarze