Jaki najlepszy SUV można kupić w 2021? Na to pytanie stara się odpowiedzieć Top Gear, który spośród szerokiej oferty rynkowej wskazał sporo samochodów z francuskim rodowodem. Co napisano o każdym z nich? Poczytajcie:
Citroën C5 Aircross: świat działa lepiej, kiedy rzeczy mają sens. Muzyka powinna być grana głośno, bułki do hamburgerów powinny być opiekane, a rodzinne Citroeny powinny być miękkie i komfortowe, pozostawiając te wszystkie niestosowne rzeczy związane z osiągami samochodom wyścigowym lub Niemcom. Tam, gdzie inne małe SUV-y z tej listy obiecują lub produkują osiągi, C5 Aircross to delikatne głaskanie po głowie przez ukochaną osobę pod koniec długiego dnia.
Zobacz: Citroën C5 Aircross. Ultrakomfortowy SUV w dobrej cenie na Citroën.pl
Citroën C4: To rasowy kompakt z nadwoziem crossovera coupé. C4 jest tak samo wygodny i przytulny, jak jego większy brat, i jest tak samo mile widzianą chwilą oddechu i komfortu w tych szczególnie stresujących czasach.
Peugeot 3008: Nawet w dziedzinie, która jest coraz bardziej zdominowana przez śmiały, nowoczesny design, 3008 wyróżnia się dzięki wnętrzu, które jest niemal architektoniczne, przyćmiewając wygląd zewnętrzny, który jest wyjątkowo nowoczesny i przyjemny. Peugeot 3008 jest znacznie bardziej użyteczny niż 308 i podobnie dobry w prowadzeniu.
Zobacz: Peugeot 3008. Nowoczesny, komfortowy SUV.
Peugeot 2008: Peugeot jest w dobrej formie w tej chwili, co jest przydatne dla 2008, biorąc pod uwagę, jak konkurencyjny jest rynek crossoverów. Jak można się spodziewać, 2008 to mniejszy 3008. Oferuje gamę świetnych silników benzynowych, a także opcję 100% napędu elektrycznego.
Renault Captur: Lubisz Renault Clio, ale uważasz, że nie jest wystarczająco przestronne? W przeszłości oznaczałoby to, że najprawdopodobniej wybrałbyś Renault Megane, ale Captur jest tutaj, aby przejąć tych klientów, którzy chcą siedzieć nieco wyżej. Jest lepszy niż starszy model i posiada wszystkie technologie i bezpieczeństwo nowego Clio, które stanowi jego bazę.
Zobacz: Przetestuj elektryczne i hybrydowe Renault za darmo!
Dacia Duster: Dacia jest inna; obiektywnie tańsza, bardziej przestronna i wykorzystuje sprawdzone układy mechaniczne. Każdy samochód tutaj jest zwycięzcą w klasie małych SUV-ów; Duster jest tylko trochę większym zwycięzcą niż inni – piszą redaktorzy Top Gear.
Zobacz: Nowa Dacia Duster od 48.900 zł.
źródło: Top Gear
Najnowsze komentarze