20. września br. na Konferencji Motoryzacyjnej Kantar Automotive polska filia marki Peugeot otrzymała aż dwie ważne nagrody. Zwycięstwo Peugeot w Wielkim Teście Salonów potwierdza słuszność i skuteczność polityki wdrażania wartości i najwyższych standardów marki, a nagroda Srebrnego Klucza Jakości po raz kolejny potwierdza wysoki poziom autoryzowanych serwisów marki.
Peugeot Polska uhonorowano nagrodą za zwycięstwo w Wielkim Teście Salonów. Badanie to – przeprowadzane wspólnie przez Kantar Polska i tygodnik Auto Świat – odbyło się już po raz 15. Ankieterzy wysyłani przez organizatorów testu, wizytują wybrane salony (30 proc. punktów sprzedaży danej marki), gdzie oceniają obsługę klienta, przygotowanie oferty i przeprowadzenie jazdy testowej. Spośród 16 salonów Peugeot odwiedzonych przez tych „tajemniczych klientów”, aż 12 zdobyło ocenę wyższą niż 90 proc.! Pozostałe nie zeszły poniżej 88 proc. W rezultacie dealerzy marki otrzymali bardzo wysoką łączną ocenę 95,3 proc.
Prestiżową nagrodę odebrał Paweł Gawryluk – Dyrektor marki Peugeot w Polsce. „Ta ocena to efekt kilkuletnich wysiłków podejmowanych w celu uzyskania jak najwyższej jakości obsługi. Przeprowadziliśmy rebranding salonów i przeprowadziliśmy szkolenia dla pracowników i kierowników działów. Efektem jest nie tylko wygrana w tym konkursie, ale też mocne przywiązanie naszych klientów do marki”.
Kantar Automotive już po raz szósty przeprowadził także badanie jakości autoryzowanych serwisów wszystkich marek obecnych na polskim rynku. Garage Quality Check to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w Kantar Polska.
Po raz trzeci z rzędu marka Peugeot znalazła się na podium tego badania, powtarzając wynik z ubiegłego roku – drugie miejsce (od początku istnienia badania była na podium aż 5 razy). Srebrny Klucz Jakości potwierdza niezmiennie wysoki poziom obsługi w stacjach ASO marki.
Statuetkę w imieniu marki odebrał Piotr Karaszewicz – Dyrektor ds. Części Zamiennych i Serwisu (Peugeot, Citroën, DS). „Kolejne z rzędu podium w badaniu Kantar Automotive jest potwierdzeniem słuszności wyznawanych przez nas wartości i standardów, jakich oczekujemy od naszych serwisów. To także nagroda za pracę i starania naszych Autoryzowanych Stacji Obsługi” – podsumował.
PEUGEOT
Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym PEUGEOT staje się źródłem wyjątkowych emocji. PEUGEOT działa w blisko 160 krajach i posiada sieć ponad 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2017 r. sprzedaż marki wzrosła o 10,4 proc., do poziomu 2.119.845 samochodów. PEUGEOT to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie. W tym roku marka zapisała nową kartę w swojej historii, sięgającej 1889 r., dzięki zwycięstwu PEUGEOT 3008 DKR Maxi w kolejnej edycji legendarnego Rajdu Dakar. W 2018 r. marka jeszcze mocniej angażuje się w Samochodowe Mistrzostwa Świata FIA w Rallycrossie, w których wystawia model PEUGEOT 208 WRX.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze