Nowy Citroen C5 Aircross w wersji specjalnej „Zitrön Z5 Aircross”. Jedyny taki!

16 8 450

Jedyny w swoim rodzaju Citroen C5 Aircross w specjalnej wersji Zitrön Z5 Aircross powędrował do nowego właściciela. „Niemieckojęzyczna” edycja SUV-a była nagrodą główną w konkursie wymowy słów francuskich.

Marka Citroen zmieniła nazwę na Zitrön w Niemczech, ale nie martwcie się nie na zawsze i właściwie był to tylko element zabawnej kampanii reklamowej, która zdobyła ogromną popularność w mediach społecznościowych. Na trzy dni przemianowano wszystkie kanały z „Citroën” na „Zitrön” z powodu łatwiejszej wymowy w krajach niemieckojęzycznych.

Zitrön spowodował bardzo duży ruch na niemieckiej stronie Citroena. Po 48 godzinach od rozpoczęcia kampanii w lipcu tego roku, zanotowano wzrost odwiedzin o ponad 500% w porównaniu ze zwykłym dniem. #Zitron przez kilka godzin był nawet ogólnokrajowym trendem nr 1 na Twitterze.

Druga faza kampanii pod hasłem „Oui are French” została poświęcona poprawnej wymowie francuskich słów. Citroen udostępnił na swojej stronie test wymowy, a wszyscy, który pomyślnie zdali egzamin uczestniczyli w losowaniu Zitröna Z5 Aircross, czyli unikatowej wersji SUV-a z oznaczeniami łatwymi w wymowie w języku niemieckim.

Wolfgang Schlimme, dyrektor zarządzający Citroen Deutschland przekazał nowemu właścicielowi kluczyki do pojazdu oraz certyfikat autentyczności.

„To, co zaczęło się od mrugnięcia okiem, stało się jedną z najbardziej udanych promocji Citroëna w ostatnich latach. Kampania dotarła do wielu osób w Niemczech i niektórych krajach sąsiadujących. Marka Citroen przyciąga uwagę spektakularnymi kampaniami marketingowymi od momentu jej powstania 100 lat temu. Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do tej tradycji także dzięki „Zitrön” – powiedział Grégory Fiorio, dyrektor marketingu Citroena w Niemczech.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
13 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
10 Autorzy komentarzy
TaaaOrnetteJurekStanKrzysztof Gregorczyk Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marek
Gość
Marek

Słaby ten samochód i plastikowo wyglada.

Sania
Gość
Sania

Obejrzyj na żywo w salonie,myślę że szybko zmienisz zdanie.

Marek
Gość
Marek

Widziałem i jezdzilem jest tandetny jak każdy obecny Citroen. A już nie wspomnę że po paru latach zacznie się wszystko sypać i będzie do wymiany

Koko
Gość
Koko

Kup się passata 1,9 tdi

Jurek
Gość
Jurek

Sypie to się twoja stara po godzinach

Misiek
Gość
Misiek

Chyba twój.

tomek
Gość
tomek

Skoda Kodiaq to jest dopiero spiętrzony plastik na plastiku, szczególnie w tej wersji psuedo sportowej. Wtedy tony plastiku w okolicach chłodnicy wspaniałe komponują się z szarym lakierem w kolorze PRLowskiego papieru toaletowego, stanowiąc kwintesencję pojazdów grupy VW.

Marek
Gość
Marek

Może i masz rację. Tylko taka Skoda będziesz jeździć i jeździć… Są mało awaryjne dlatego ludzie je chętnie kupują w przeciwieństwie do Citrroena

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Jeździć będzie, ale koszty jej serwisowania mogą być bardzo wysokie. Przekonałem się o tym na przykładzie pewnej dość dobrze mi znanej Fabii 1.4 TDI. Gdybym ja miał zapłacić takie koszty serwisowe za prywatnie użytkowany samochód i to w niezależnym warsztacie, to wolałbym to coś zepchnąć gdzieś w przepaść.

Taaa
Gość
Taaa

To co moze 1.6THP z 2007r do porownania w ktorym rozrzad byl wymienianym po 17tys km, kolejny przy 34tys km a caly silnik w okolicy 70k. Litosci. Rzuca sie Pan na skode jak pies na kielbase. Ta do skody AKTUALNEMU Shitroenowi jest jak stad do ksiezyca. Niestety ale to prawda.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Skoda może się podobać pod względem jakości i materiałów jedynie w topowych wersjach. Wszystkie poniżej wyglądają zwyczajnie słabo, i naprawdę z litości nie piszę tu o stylistyce, ale o materiałach. Technika… Wytyka Pan problemy z silnikiem 1.6 THP. Proszę popatrzeć na VAGowskie (a więc i w Skodach) T(F)SI. 1,6 THP to przy tym cudownie niezawodna jednostka.

Marek
Gość
Marek

Mam już drugi samochód z tym VAGowskim silnikiem. Żadnych problemów nie mam. W przeciwieństwie co miałem z 1.2 thp w c3… I 1.6 hdi w Berlingo… Nie dziwię się teraz skąd są takie opinie o francuskich samochodach sam się przekonałem. Jak samochody to tylko niemieckie i japońskie. Ewentualnie koreańskie bo robią świetny postęp jakościowo

Krzysztof Gregorczyk
Editor

I życzę Panu powodzenia i radości. Co więc Pana przywodzi co trochę na Francuskie.pl?
Znam masę ludzi, którzy są bardzo zadowoleni z samochodów z silnikami 1.6 BlueHDi (robią spore przebiegi), jak i PureTech. Są też (też znam!) ludzie, którzy z T(F)SI nie mają problemów. Ale po jednostkowych przypadkach nie osądzam całej konstrukcji.

Stan
Gość
Stan

Powiedz, że Ciebie nie stać na nowy samochód.
Jeździsz stalowym gruchotem z demobilu i wyzłośliwiasz się bez sensu.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Pan Marek po dłuższej chwili przerwy wraca na forum i znowu trolluje. Ma oczywiście prawo do własnego zdania, ale to prowokator uwielbiający robić gównoburzę.

Ornette
Gość
Ornette

2lata jeżdżę nową c3 jest zajebista ma smaka na c5 odbyłem jazdę próbną i baaaardzo się zgadza.