Lipcowe wyniki potwierdzają, że Jeep Avenger przoduje w segmencie B-SUV i jest zdecydowanie najlepiej sprzedającym się SUV-em we Włoszech w pierwszych siedmiu miesiącach 2024 roku, biorąc pod uwagę każdą wersję silnikową.
Jeep Avenger wyraża całe niepowtarzalne DNA marki Jeep w kompaktowych wymiarach i jest to jeden z kluczy do jego przekrojowego sukcesu: oprócz uznania włoskiej opinii publicznej, od chwili premiery zebrał siedemnaście nagród od prasy międzynarodowej.
Kolejnym sekretem marki jest gama stworzona pod hasłem wolności wyboru, będącej jednym z kamieni węgielnych marki Jeep: Avenger to pierwszy w 100% elektryczny SUV marki; jest również dostępny z wydajnym silnikiem benzynowym 1.2 o mocy 100 KM łączonym z manualną skrzynią biegów oraz w wersji e-Hybrid z automatyczną skrzynią biegów. Wkrótce do gamy dołączy jeszcze model z napędem na wszystkie koła 4xe, zapewniającym maksymalną „wolność wyboru” w każdym terenie.
Dominację Jeepa w segmencie B-SUV potwierdza także Renegade: biorąc pod uwagę pierwsze siedem miesięcy roku, ten produkowany we Włoszech model niezmiennie pozostaje liderem wśród hybrydowych B-SUV-ów typu plug-in z propozycją 4xe, technologią, w którą wyposażony jest również Compass, Wrangler i Grand Cherokee, dzięki czemu są one jeszcze bardziej wydajne i przyjemne w prowadzeniu, a jednocześnie zrównoważone środowiskowo.
Wszystkie te wyniki umacniają siódmą pozycję Jeepa na rynku włoskim w okresie styczeń-lipiec 2024 z udziałem w rynku na poziomie prawie 4,5%.
Według danych rynkowych Dataforce, Jeep Avenger w dalszym ciągu przoduje na włoskim rynku motoryzacyjnym, umacniając swoją wiodącą pozycję w segmencie B-SUV i zdobywając pozycję najlepiej sprzedającego się SUV-a we Włoszech w okresie pierwszych siedmiu miesięcy 2024 roku, biorąc pod uwagę wszystkie dostępne silniki. Ten wyjątkowy wynik podkreśla nie tylko atrakcyjność modelu, ale także zdolność marki Jeep do skutecznego odpowiadania na potrzeby klientów.
Sukces przekrojowy: zwartość i DNA Jeepa
Jeep Avenger to idealne ucieleśnienie DNA Jeepa w kompaktowym formacie. Ten SUV zdołał podbić włoską publiczność dzięki swojemu charakterystycznemu designowi, wszechstronności i doskonałym osiągom potwierdzanym na całym świecie. Nic więc dziwnego, że od chwili premiery otrzymał siedemnaście nagród od prasy międzynarodowej, która doceniła jego wartość pod względem innowacyjności, stylu i funkcjonalności.
Wolność wyboru doceniana przez klientów
Jednym z kluczowych elementów sukcesu Jeepa Avengera jest jego wyjątkowo kompletna gama, która odzwierciedla zasadę „Wolności Wyboru”. Avenger jest dostępny z różnymi rodzajami napędów, aby zaspokoić różne potrzeby klientów:
– w 100% elektrycznym: pierwszy w pełni elektryczny SUV Jeepa, łączący zerową emisję spalin z dynamicznymi osiągami i cichą, komfortową jazdą;
– z silnikiem benzynowym 1.2 o mocy 100 KM współpracującym z manualną skrzynią biegów – ta wersja zapewnia doskonałe zużycie paliwa oraz dynamiczną i przyjemną jazdę;
– w wersji e-Hybrid wyposażonej w innowacyjny silnik hybrydowy 48 V i automatyczną skrzynię biegów; wariant ten gwarantuje większą efektywność energetyczną i redukcję emisji, a także wyposażenie najwyższej klasy.
Wreszcie, pod koniec roku spodziewana jest również premiera modelu 4xe z napędem na wszystkie koła, który zapewni maksymalną „wolność wyboru” w każdym typie terenu, jeszcze bardziej konsolidując wszechstronność gamy Avenger.
Renegade 4xe: technologia hybrydowa zapewniająca zrównoważony rozwój
Dominację Jeepa w segmencie B-SUV potwierdza dodatkowo Jeep Renegade, który dzięki technologii 4xe utrzymuje wiodącą pozycję wśród hybrydowych SUV-ów typu plug-in. Ta innowacyjna technologia sprawia, że Renegade – wraz z Compassem, Wranglerem i Grand Cherokee – jest nie tylko mocniejszy i przyjemniejszy w prowadzeniu, ale także bardziej zrównoważony środowiskowo. System hybrydowy plug-in 4xe zmniejsza emisję spalin, zwiększając wydajność i przyjemność z jazdy nawet w terenie.
Wyniki rynkowe: Jeep rośnie we Włoszech
Pozytywne wyniki uzyskane zwłaszcza przez Avengera i Renegade’a przyczyniły się do wzmocnienia pozycji Jeepa na rynku włoskim. W okresie styczeń-lipiec 2024 Jeep umocnił swoją siódmą pozycję z udziałem w rynku na poziomie prawie 4,5%. Wynik ten pokazuje zdolność marki do przyciągania i satysfakcjonowania szerokiego grona klientów dzięki gamie SUV-ów, które łączą w sobie tradycję, która uczyniła Jeepa marką cenioną na całym świecie, oraz liczne innowacje.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Jeep / Stellantis
Najnowsze komentarze