Jeep, jedna z najbardziej kultowych marek Stellantis, kontynuuje imponujący wzrost na Bliskim Wschodzie, a sprzedaż w ujęciu rocznym wzrosła o 10%, w dużej mierze dzięki sukcesowi flagowych modeli, Jeep Grand Cherokee i Wrangler.
Jeep Grand Cherokee wzmocnił swoją znaczącą obecność w regionie, osiągając 8% wzrost sprzedaży w ujęciu rocznym od października 2024 roku. Niezmiennie plasuje się w pierwszej trójce w konkurencyjnym segmencie SUV-ów na Bliskim Wschodzie, jednocześnie zapewniając sobie pozycję nr 2 w Iraku i Omanie. Popularność Grand Cherokee obejmuje klientów korporacyjnych, a Jeep jest obecnie zaangażowany w rozmowy dotyczące flot z kilkoma ważnymi firmami w całym regionie.
Przeczytaj nasz test Jeepa Grand Cherokee
Jeep Wrangler również osiągnął świetne wyniki, ze wzrostem sprzedaży w ujęciu rocznym o 12%, ponieważ nadal dominuje w kategorii pojazdów terenowych i tworzy oddaną społeczność w całym regionie. Na początku tego roku Jeep wprowadził na Bliski Wschód Jeepa Wranglera 2024, najbardziej rozpoznawalnego i terenowego SUV-a na świecie. Dzięki unikalnemu połączeniu sprawności terenowej, kultowego designu Jeepa, swobody jazdy pod gołym niebem, zaawansowanych opcji układu napędowego, wyjątkowej dynamiki na drodze i w terenie oraz zestawowi innowacyjnych funkcji bezpieczeństwa i technologii, nowy Wrangler wywarł już trwałe wrażenie na klientach z Bliskiego Wschodu.
Rakesh Nair, dyrektor zarządzający Stellantis Middle East, skomentował dynamikę marki: „Wyniki Jeepa na Bliskim Wschodzie pozostają solidne, podkreślając nasze zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości wrażeń z jazdy, które odpowiadają zmieniającym się potrzebom i stylom życia naszych klientów. Zarówno luksusowy Grand Cherokee, jak i wszechstronny Wrangler silnie oddziałują na klientów w zróżnicowanych krajobrazach Bliskiego Wschodu. Skupiamy się na utrzymaniu i wzmocnieniu naszej pozycji lidera, patrząc w przyszłość, w kierunku roku 2025 i kolejnych lat. Przyszłość Jeepa będzie się nadal rozwijać, w tym poprzez wprowadzanie nowych modeli zelektryfikowanych, wspierających wizję Stellantis Dare Forward 2030”.
Jeep odnotowuje również znaczny wzrost lojalności wobec marki w całym regionie. W Zjednoczonych Emiratach Arabskich 29% właścicieli Jeepów powróciło do marki po kolejny pojazd, podczas gdy 49% klientów w Arabii Saudyjskiej to stali nabywcy. Lojalność ta jest dodatkowo wspierana przez uruchomienie My FlexCare, kompleksowego programu własności wprowadzonego na Bliskim Wschodzie w celu ulepszenia doświadczenia posiadania Jeepa i zapewnienia kierowcom spokoju ducha podczas każdej podróży. Siła prężnie rozwijającej się społeczności Jeepa w regionie dodatkowo wzmacnia poparcie dla marki i wzmacnia więzi z klientami.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Stellantis
Najnowsze komentarze