Jeep ogłosił, że liczba sprzedanych samochodów w Brazylii osiągnęła już pułap 1 miliona egzemplarzy. Kamień milowy dotyczy pojazdów produkowanych lokalnie od 2015 roku.
Sprzedaż 1 miliona SUV-ów w Brazylii uwzględnia wyłącznie modele produkowane lokalnie od roku 2015 roku, w którym to zainaugurowano montaż w fabryce Stellantis w Goiana. Jeśli weźmiemy pod uwagę całą historię marki w Brazylii, jasne jest, że wielkość sprzedaży znacznie wzrośnie, biorąc pod uwagę pasję brazylijskich klientów do mocy i możliwości terenowych modeli Jeepa od 1941 roku.
Do osiągnięcia przyczynił się model Renegade, pierwszy model Jeepa wyprodukowany w Pernambuco. Wyposażony w silnik T270 o mocy do 185 KM jako jedyny w segmencie oferuje napęd 4×4. Jeep Renegade został wprowadzony na rynek w 2015 roku i zdobył dużą popularność oraz wiele nagród. Niedawno produkcja przekroczyła 500 tysięcy egzemplarzy.
Zobacz test: Jeep Avenger Altitude 1.2 GSE T3. Pół tysiąca kilometrów w mieście i nie tylko
Jeep Compass i Comander
W 2016 roku, Brazylia była pierwszym krajem, który wyprodukował i wprowadził na rynek nową generację Compassa. Model stale jest obecny w TOP 10 najlepiej sprzedających się samochodów na rynku. Przepis na sukces to głównie napęd 4×4 oraz wydajność silników. Od 2016 roku zarejestrowano ok. 450 tys. sztuk modelu Compass.
Uzupełniając trio, które przyczyniło się do sprzedaży 1 miliona egzemplarzy, w 2021 roku zadebiutował Jeep Commander, wprowadzając do marki nowy poziom luksusu. W maju tego roku osiągnięto pułap 50.000 sztuk.
100-tysięczny Jeep Avenger wyjechał z zakładu Stellantis w Tychach
Liczba Jeepów na ulicach Brazylii stale rośnie, ponieważ marka niedawno odnowiła całą swoją gamę, wraz z pojawieniem się silnika Hurricane o mocy 272 KM, nowych wersji dla Compassa i Commandera oraz odnowieniem gamy Renegade na rok 2025.
Wciąż zaangażowany w innowacje i przygodę, Jeep właśnie zaprezentował nowego Wranglera i Gladiatora podczas festiwalu Interlagos. Modele, które w maksymalnym stopniu odzwierciedlają dziedzictwo i DNA marki oraz które odniosły sukces w sprzedaży międzynarodowej, pojawiły się ze zmodyfikowanym wyglądem a wszystko po to, aby utrzymać markę jako punkt odniesienia podczas przygód w każdym terenie.
Najnowsze komentarze