Fabryka w Valladolid w Hiszpanii wyprodukowała już 1,5 mln egzemplarzy Renault Captur. Zakład zajmuje się montażem crossovera od debiutu I generacji w 2013 roku.
Renault Captur został zaprezentowany w marcu 2013 roku podczas salonu samochodowego w Genewie i jeszcze w tym samym roku trafił do produkcji. Samochód zastąpił w ofercie niewielkiego minivana o nazwie Modus. Captur doskonale wpasował się do rozwijającego segmentu crossover a marka spod znaku rombu może pochwalić się kolejnym sukcesem związanym z tym modelem. Z linii montażowych zakładu w Valladolid zjechał właśnie Capur z numerem 1.500.000, wykończony pomarańczową barwą nadwozia Atacama Orange z czarnym kontrastującym dachem. Napęd pojazdu pochodzi od silnika benzynowego 1.3 TCe o mocy 130 KM.
Nowy Renault Captur trafił na linie montażowe zakładu w Valladolid 17 września 2019 roku. Przeważająca większość, bo aż 93% produkcji pojazdu jest przeznaczona na eksport. Francuski crossover jest oferowany w 70 krajach na pięciu kontynentach świata. Z rezultatem 1.350.000 egzemplarzy crossover jest drugim pojazdem najczęściej eksportowanym z Valladolid. Pierwsze miejsce należy Clio II.
II generacja Renault Captur jest oferowana w 90 wersjach barwnych, z dachem w odmiennym od nadwozia kolorze oraz różnymi pakietami personalizacji. Francuski model posiada cztery wersje wyposażeniowe: Life, Zen, Intens oraz najbogatszej Initiale Paris. Ostatni wariant nie będzie dostępny na rynku hiszpańskim.
Napęd Captura pochodzi od jednostki benzynowej TCe o mocy 100, 130 oraz 155 KM lub od diesla Blue DCi o mocy 95 oraz 115 KM. Latem 2020 roku do oferty dołączy model z napędem hybrydowym.
Najnowsze komentarze