Dopiero trafił na rynek, jest oferowany ledwo od paru miesięcy, a już Citroën może się cieszyć z 50.000 sprzedanych Citroënów C3 Aircross! Widać wyraźnie, że samochód trafił w gusty klientów kupujących miejskie SUV-y.
Wprowadzony na rynek w październiku nowy Citroën C3 Aircross odnotował już 50.000 sprzedanych egzemplarzy w Europie, z czego 23.000 przypadło na Francję. Wyniki te potwierdzają wyjątkowy urok SUV-a, który jest w 100% Citroënem! Sam zresztą w niedawnym teście uznałem, że to godny przedstawiciel francuskiej marki. Ten nowy model to aktualnie drugi najlepiej sprzedający się samochód Citroëna, tuż za C3. Podkreśla odnowioną ofensywę sprzedażową marki, która w styczniu odnotowała wzrost sprzedaży w Europie o 19% rok do roku!
Dzięki unikalnemu designowi, modularnemu wnętrzu i niemal nieskończonym możliwościom personalizacji, a także dzięki kilkunastu urządzeniom wspomagającym, Citroën C3 Aircross potwierdza swoją moc przyciągania. Z 50.000 sprzedanych egzemplarzy:
– 60% zamówień złożono na model w topowej wersji Shine,
– 40% złożonych zamówień uwzględnia jedną z czterech niestandardowych opcji wyposażenia wnętrza,
– 30% zamówień złożono na auta z dwukolorowym nadwoziem,
– 30% zamówień złożono na auta z pakietem Colour Pack (listwy dachowe, listwy wykończeniowe, obudowy lusterek zewnętrznych i wykończenie reflektorów).
Nowy Citroën C3 Aircross zdobył europejską nagrodę AUTOBEST 2018 i został uznany Samochodem roku przez Argus we Francji. Jest także jednym z siedmiu finalistów prestiżowej nagrody European Car of the Year 2018, której wyniki zostaną ogłoszone 5. marca.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze