SUV Nowej Generacji – tak Citroën nazywa swój najnowszy model. Sześć miesięcy po europejskiej premierze handlowej tego auta francuska marka może się pochwalić przekroczeniem poziomu 50.000 sprzedanych egzemplarzy C5 Aircross. W efekcie ów SUV Nowej Generacji jest trzecim najchętniej wybieranym modelem marki sygnowanej szewronami!
Jednocześnie dwa modele tego segmentu (SUV) – C5 Aircross i C3 Aircross – odpowiadają za niemal jedną czwartą sprzedaży Citroëna na całym świecie. Na Starym Kontynencie (30 krajów) zaś tych 50.000 sprzedanych egzemplarzy C5 Aircross sprawiło, że Citroën odnotował największy wzrost sprzedaży wśród dwunastu największych marek samochodowych!
W gamie Citroëna lepiej od C5 Aircross sprzedają się w Europie tylko modele C3 i C3 Aircross. We Francji SUV Nowej Generacji szybko stał się drugim najchętniej kupowanym kompaktowym SUV-em.
Nowy Citroën C5 Aircross, dzięki unikalnemu wzornictwu i wzorcowemu komfortowi oraz funkcjonalności, a także 20 technologiom wspomagającym jazdę, potwierdził swoją moc przyciągania klientów. Co więcej – wybierają oni z reguły bogatsze wersje. W miksie wersji aż połowa zamówień przypada na wersję Shine!
Nasz test Citroëna C5 Aircross właśnie w wersji Shine znajdziecie tutaj.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze