Wprowadzony na pierwsze rynki a październiku 2017 roku miejski SUV Citroën C3 Aircross znalazł już 70.000 nabywców. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym AutoBest 2018, okazał się strzałem w dziesiątkę. Niewątpliwie takie powodzenie tego modelu przyczyniło się do znakomitych wyników Grupy PSA w pierwszym kwartale bieżącego roku.
Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że klienci chętnie wybierają wysokie wersje wyposażeniowe. Aż 60% ze sprzedanych 70.000 egzemplarzy, to najbogatsze odmiany tego SUV-a. 40% klientów zamówiło samochód z opcjonalnym pakietem wykończenia wnętrza. 30% zdecydowało się na Color Pack.
Widać wyraźnie, że Citroën C3 Aircross wzbudza duże zainteresowanie. Klienci chcą się tym autem wyróżniać, dlatego personalizują wybrany model, wybierają wersje dwukolorowe. W takim malowaniu C3 Aircross wygląda naprawdę oryginalnie. Choć muszę przyznać, że cały biały też prezentuje się znakomicie. Ktoś w moim niedużym mieście zamówił takie auto i w tej bieli prezentuje się naprawdę świetnie!
Krzysztof Gregorczyk; grafika: Citroën
Najnowsze komentarze