Citroen został nagrodzony za reklamę zatytułowaną „Comfort is the new Cool”. Film promujący model C4 Cactus został wyróżniony za kreowanie pozytywnego wizerunku produktu oraz marki.
Gruntownie odświeżony Citroen C4 Cactus został wprowadzony na rynek w 2018 roku. W porównaniu do poprzednika francuska marka poprawiła przede wszystkim komfort prowadzenia dzięki wykorzystaniu zawieszenia z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi. W samochodzie ulepszono również m.in. izolację akustyczną oraz fotele.
W 2019 roku Citroen C4 Cactus był promowany za pomocą humorystycznej kampanii pod tytułem „Comfort is the new Cool”. Promocyjny film przedstawia małą dziewczynkę, która kładzie figurkę na desce rozdzielczej z nadzieją, że podczas jazdy zobaczy taniec. Bez względu na rodzaj pokonywanej przez pojazd nawierzchni, tancerka ani drgnie. Nawet na progach zwalniających nie udało się zachęcić jej do ruchu. Figurka a razem z nią mała bohaterka filmu ożywia się dopiero w autobusie szkolnym.
Reklama została wyróżniona nagrodą Grand Prix Les Annonceurs de l’Année. Jury doceniło sposób promocji marki i produktu, zrozumiały charakter dla widza oraz trafność przekazu. Jest to trzecia nagroda dla Citroena w tym konkursie. W 2017 roku wyróżniono reklamę C4 SpaceTourera, natomiast w 2018 film pod tytułem „Autostopowicz”, który powstał z okazji 100-lecia francuskiej marki.
https://www.youtube.com/watch?v=UemMKBNbWY8&feature=youtu.be
Najnowsze komentarze