Ambasadorzy marki Renault Katarzyna Glinka, Lidia Popiel i Mariusz Przybylski oraz Aleksandra Nieśpielak przetestowali nowe Renault Clio. Piąta odsłona najpopularniejszego modelu Renault będzie dostępna w polskich salonach pod koniec września.
Ambasadorzy marki Renault Katarzyna Glinka, Lidia Popiel i Mariusz Przybylski oraz Aleksandra Nieśpielak wzięli udział w testach nowego Renault Clio odbywających się pod hasłem HI FIVE. Znane aktorki, fotografka i projektant mody mieli okazję przekonać się, jak najnowsza odsłona Clio sprawdza się podczas jazdy po górskich drogach w Karkonoszach.
Nowe Renault Clio kontynuuje tradycję samochodu idącego z duchem czasu oraz całkowicie bezpiecznego – auto otrzymało pięć gwiazdek w teście EuroNCAP. Najnowszą wersję tego najchętniej kupowanego modelu Renault cechuje dynamiczny charakter, doskonałe trzymanie się drogi oraz zastosowanie nowoczesnych technologii. Nowe Renault Clio zyskało bardziej dojrzałą stylistykę nadwozia i zupełnie nowe wnętrze, a także najbardziej rozbudowaną ofertę systemów wspomagania prowadzenia w tym segmencie. Wśród wprowadzonych rozwiązań znajdują się m.in. kamera 360° i aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania rowerzystów i pieszych, jak również unikatowy w segmencie uniwersalnych samochodów miejskich system EASY PILOT – asystent jazdy w korku i na autostradzie. Jest to system jazdy autonomicznej poziomu drugiego, po raz pierwszy oferowany w samochodach Renault. Ceny Nowego Renault Clio zaczynają się od 46.900 zł.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze