Co Dacia Bigster robiła 31. stycznia w Warszawie? Nowy kompaktowy SUV uświetnił konferencję Grupy Renault poświęconą wynikom sprzedaży na polskim rynku, bo jak tu nie pochwalić się nowym produktem, który już na wstępie rynkowej drogi cieszy się dużym zainteresowaniem i odciąga klientów od konkurencji? Pierwsze zamówione egzemplarze dotrą do salonów w maju tego roku.
Rok 2024 upłynął pod znakiem premiery Dustera III generacji, ale marka pnie się w górę zarówno jeśli chodzi o jakość oferty, jak i wyniki sprzedażowe. W ubiegłym roku klienci na polskim rynku zarejestrowali 20.005 samochodów Dacii, z czego ponad połowa to Duster. Wynik 10.393 egzemplarzy łączy zarówno II, jak i III generację SUV-a dlatego dopiero rok 2025 w pełni pokaże popularność nowej odsłony modelu. W roku 2024 marka zanotowała wzrost o 12% w porównaniu do roku wcześniejszego i w najbliższych miesiącach nie zamierza się zatrzymywać. Co to to nie.
Które modele Dacia i Renault otrzymają nowy silnik 1.8 Full Hybrid? Pełna lista i daty
Atrakcyjna oferta samochodów w konkurencyjnych cenach przemawia zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych, ale rezultaty w tej drugiej grupie cieszą markę najbardziej, ponieważ pokazują co tak naprawdę wybiera „Kowalski”. W roku 2024 Dacia zajęła szóste miejsce w grupie nabywców prywatnych a w roku 2025 dąży do przesunięcia się w rankingu oczko wyżej, w czym pomoże rosnące portfolio z nowym Bigsterem i Dusterem na czele.
Dacia Bigster – przynęta na nowych klientów
Dacia Bigster została zaprezentowana na polskim rynku podczas roadshow Bigster Experience Tour, który odbył się w 12 miastach naszego kraju i w okresie od 9 do 21 stycznia przyciągnął aż 1700 odwiedzających. Bigster to wabik na klientów, którzy do tej pory nie myśleli o zakupie Dacii. 52% pierwszych zamówień pochodzi od osób, które nie miały nigdy samochodu rumuńskiej marki. Cena jest istotna, ale Dacia przyciąga już nie tylko tanimi samochodami, ale produktami, które znakomicie wyglądają, są dobrze wyposażone i oferują to, co niezbędne w nowoczesnym samochodzie.
9 stycznia Dacia rozpoczęła przyjmowanie zamówień na Bigstera, ale oferta wciąż się rozwija. Samochód możemy zamówić aktualnie w trzech wersjach napędowych: TCe140, TCe 130 z napędem 4×4 oraz z układem full hybrid 1.8 o mocy 155 KM. W cennikach znalazło się również miejsce na nowy 3-cylindrowy napęd mild hybrid 1.2 Eco-G z fabryczną instalacją LPG, ale z adnotacją, że możliwość zamówienia pojawi się w późniejszym terminie. Dacia wspomina o wrześniu 2025 roku. Po Bigsterze silnik zostanie wprowadzony także do oferty Dustera.
Samochody dotrą do salonów dealerskich wiosną tego roku i wiosną rozpoczną się również dostawy. Pierwsi klienci, którzy zamówili nowego SUV-a będą mogli odebrać kluczyki już w maju.
Test: Dacia Duster III LPG Eco-G 100 Sleep Pack – sposób na tanie podróżowanie i biwakowanie
Najnowsze komentarze