Nowy Citroen C5 to najbezpieczniejszy samochód w swojej klasie, tak Citroen reklamował się w prasie 14 lat temu. Nowy Citroen C5 uzyskał 36 punktów w rankingu Euro NCAP, więc niż Volvo S40, Peugeot 407, Renault Laguna i Toyota Avensis.
Tak wyglądała reklama zamieszczona w Przekroju:
Ale to nie koniec wspomnień. Jak wyglądały oferty cenowe w tamtych (nieodległych przecież jeszcze!) czasach? Zobaczcie:
Przy okazji można przypomnieć sobie gamę modelową. Citroen Xsara Picasso, Citroen C4, Citroen Berlingo i Citroen C3 były wtedy przebojami w salonach.
Na koniec jeszcze mały bonus z roku 1996 – co można było otrzymać z Citroenem Saxo? Poczytajcie jak reklamowano sprzedaż w Przeglądzie Ziemi Chrzanowskiej.
źródło: Przekrój 2006 / 2007, Przegląd Ziemi Chrzanowskiej 1996
Najnowsze komentarze