czwartek, 11 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Kierowca z Bułgarii wygrywa konkurs Renault Trucks Optifuel Challenge w Toledo

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2017-11-15
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
21 1
0
19
UDOSTĘPNIEŃ
63
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”

Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”

Citroën Ami „Cross”: polska firma przerobiła model na plażowy łazik

18. października w Toledo, w Hiszpanii odbył się finał konkursu Optifuel Challenge z jazdy ekonomicznej, organizowany przez Renault Trucks. 29 kierowców z 29 krajów walczyło o najlepszy wynik w części teoretycznej i praktycznej. Zwycięzcą 4 edycji międzynarodowego finału został Plamen Ivanov, kierowca i zarazem właściciel reprezentujący bułgarską firmę Sunny Co. Drugie miejsce zajął Adrian Ţintea kierowca reprezentujący Rumunię, z firmy Ţintar Spedition, a trzecie Jochen Becker z firmy Tri Kipper, z Luksemburga.

Konkurs został podzielony na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Finaliści odpowiadali na pytania teoretyczne dot. wiedzy o ekonomicznej jeździe, test miał wagę 10% ostatecznej oceny uczestników. Następnie zawodnicy zasiedli za kierownicą zestawu Renault Trucks T480 w wersji Optifuel i wzięli udział w jeździe konkursowej trwającej około 40 min.

Plamen Ivanov, kierowca, a zarazem właściciel firmy Sunny Co, został ogłoszony najbardziej ekonomicznym kierowcą roku 2017. Tym samym wygrał ciągnik siodłowy T 480 w wersji Optifuel zwiększając swoją flotę 23 pojazdów, która składa się wyłącznie z pojazdów Renault Trucks. „Jestem w szoku, że wygrałem Renault Trucks T! Od zawsze mówię, że to najlepsze ciężarówki na rynku! Jestem klientem Renault Trucks od lat. Jako pierwszy kupiłem Renault Magnum w Bułgarii! – mówi Plamen Ivanov. Zwycięzca podszedł do konkursu bardzo poważnie. Ćwiczył jazdy co weekend, używając Optifuel Infomax do monitorowania oraz poprawy swoich postępów. „Byłem w stanie utrzymać niskie spalanie przy zachowaniu dobrej prędkości. Użyłem hamulca zaledwie 3 razy podczas całej trasy konkursowej!”. Po odbyciu szkolenia w szkole jazdy ekonomicznej Renault Trucks Bułgaria Plamen Ivanov zaczął sam szkolić swoich kierowców. Wygrał również voucher o wartości 6.000 euro (nagroda dla kierowcy) na swój dowolny użytek.

Na drugim miejscu uplasował się Adrian Ţintea, kierowca z Rumunii, reprezentujący firmę Tintar Spedition. Wygrał voucher o wartości 2.000 euro na własny użytek oraz voucher o wartości 5.000 euro dla swojej firmy do wykorzystania w sieci Renault Trucks. „Finałowa jazda była ogromnym wyzywaniem, wiele wzniesień i rond”- mówi Adrian Tinera. „Jestem trochę rozczarowany, że nie wygrałem ciężarówki. Po wygraniu finału w Rumunii jeździłem przez miesiąc Renault Trucks T. To świetny pojazd, dzięki któremu oszczędzam jeden bak co 11.000 kilometrów”. Adrian Tintea obiecuje, że wygra finał w kolejnej edycji.

Trzecie miejsce zajął Jochen Becker, kierowca z Luksemburga reprezentujący firmę Tri Kipper. Wygrał voucher o wartości 1.000 euro na własny użytek. Firma, w której pracuje, otrzymała voucher na kwotę 2.500 euro do wykorzystania w sieci Renault Trucks. Jochen Becker przyznaje, że nie ćwiczył za wiele oprócz swoich regularnych godzin pracy. Trasa konkursowa miała wiele wzniesień, była w zasadzie podobna do dróg w Luksemburgu, po których jeżdżę na codzień” Jego szef, Guenter Wilke, przyznał, że jest bardzo dumny ze swojego kierowcy. Wyraził również swój uznanie dla marki Renault Trucks, podkreślając TSO pojazdów, ich rentowność i niezawodność, jak również świetne relacje z lokalnym serwisem zbudowane na zaufaniu.

Polski zawodnik, Zenon Korsak, właściciel i kierowca z firmy Kortrans zajął ostatecznie wysokie 5. miejsce uzyskując najlepszy wynik w teście teoretycznym i bardzo dobry wynik w zużyciu paliwa. Niestety na koniec zabrakło mu odrobinę szczęścia. Gratulujemy wysokiego miejsca!

 

 

źródło: Renault Trucks Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: RenaultRenault Trucks
Udostepnij8Tweet5Udostepnij1
Poprzedni

Rallycross – Team Peugeot Hansen Rallycrossowym Wicemistrzem Świata!*

Następny

Talbot Matra Murena – marzenia się spełniają

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Talbot Matra Murena – marzenia się spełniają

PSA nie korzysta z chińskiej sympatii do francuskich marek

85% kierowców zmieniających opony na zimowe robi to w październiku i listopadzie

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Inny Anonimowy - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Maciej - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Volf - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Anonimowo - UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • tomy - UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Ekspert - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Ekspert zimowy - Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Slawo - UOKiK: Citroën C4 Cpacetourer i DS 7 Crossback z filtrami cząstek stałych do serwisu
  • Robert - UOKiK: Citroën C4 Cpacetourer i DS 7 Crossback z filtrami cząstek stałych do serwisu
  • MIŚ - Dacia Duster na ratunek w górach i w czasie klęsk żywiołowych


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Citroën Ami „Cross”: polska firma przerobiła model na plażowy łazik
  • Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Renault Kiger pojechał w Himalaje. 2000 kilometrów w wysokich górach by przetestować wytrzymałość samochodu
  • Dacia Duster na ratunek w górach i w czasie klęsk żywiołowych
  • UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Nowe Renault Mégane E-tech w Olsztynie. Zapisz się na jazdę próbną
  • UOKiK: Akcja serwisowa związana z modelami Peugeot 308, 3008, 508 i 5008


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.