W żadnym wypadku nie można powiedzieć, że u Peugeota wieje nudą. Po zaprezentowanym na wiosnę modelu Tweet oraz pokazanym wczesnym latem Vivacity 125, Marka szczycąca się 200-leciem produkcji przemysłowej zaprasza na kolejną premierę – Kisbee 50. Ten jednoślad trafi do sprzedaży jesienią i jako trzecia tegoroczna nowość wesprze pozycję Peugeota w segmencie tanich kompaktowych jednośladów, które stanowią 40% europejskiej sprzedaży, a francuska marka ma w tym segmencie 19-procentowy udział.
Peugeot, znany z budowy jednośladów od lat, słynął i słynie po dziś dzień z takich modeli, jak Vivacity, Zénith, Ludix, V-Clic, czy nowy Vivacity. Lokowały się one zawsze w czołówce sprzedaży w swoich segmentach. Podobne ambicje Peugeot ma względem Kisbee wierząc, że rynkowa nowość przyciągnie do siebie klientów zainteresowanych niedrogim, łatwym w obsłudze, godnym zaufania i praktycznym na co dzień jednośladem.
Nowoczesny i dynamiczny Kisbee napędzany jest czterosuwowym silnikiem spalinowym, ekologicznym i oszczędnym generującym moc w wysokości 2,7 kW. Średnie zużycie paliwa na poziomie 2,8 litra zapewnia zasięg przeszło 200 km dzięki bakowi o pojemności 6,5 litra.
W silniku wprowadzono kilka ważnych zmian, by poprawić jego osiągi i komfort jazdy. Zmieniono m.in. skrzynię korbową, głowicę, zastosowano lżejsze tłoki, nowy filtr powietrza oraz nowy układ wydechowy. Dokonano zmian w skrzyni biegów.
Kisbee oferowany jest w czterech żywych kolorach: Celest Blue, Coral Orange, Polar White and Pearl Black, które dobrze współgrają z chromowanymi obudowami reflektorów, aluminiowymi kołami, czy barwionym deflektorem. W efekcie Kisbee wprowadza nową jakość na rynku skuterów klasy entry.
Kisbee jest jednośladem praktycznym i przyjaznym. Jego wodoszczelny bagażnik może zmieścić komplet kasków ochronnych dzięki pojemności 30 lub 34 litrów.
Peugeot Kisbee dostarcza sporo radości z jazdy. Jest zwinny i lekki (85 kg), komfortowy, ale i bezpieczny. 45 cm od siedzenia do podłogi pozwala na wygodną jazdę w komfortowej pozycji. Pasażer ma również miękkie siedzenie, a rozkładane stopki zapewniają dobre podparcie dla nóg.
Za skuteczne zatrzymanie odpowiada 170-milimetrowa tarcza zamontowana przy przednim, 12-calowym kole. W Kisbee zaimplementowano nawet „klikające” kierunkowskazy – element niedostępny często nawet w high-endowych skuterach!
Kisbee oferowany będzie w cenie 1.199 euro, bardzo konkurencyjnej w swoim segmencie. Peugeot liczy, że model ten szybko trafi do najlepiej sprzedającej się piątki w swoim segmencie rynku.
KG
Najnowsze komentarze