Dacia zdobyła nagrodę w kategorii kosztów eksploatacji na dwunastym Grand Prix des Marques Automobiles (Grand Prix Marek Samochodowych). Wyróżnienie przyznano na podstawie badania przeprowadzonego wśród 2.000 właścicieli samochodów. Samochody marki Dacia należą do pierwszej dziesiątki najchętniej kupowanych w Polsce.
Dacia otrzymała nagrodę w kategorii kosztów eksploatacji na dwunastym Grand Prix des Marques Automobiles organizowanym przez Journal de l’Automobile i firmę Kantar. Marka zdobyła to wyróżnienie już po raz trzeci w historii. Koszty eksploatacji obejmują zużycie paliwa, koszty przeglądów, ubezpieczenia oraz gwarancji samochodu. Ranking opracowano na podstawie badania Car 360°. Przeprowadzono je wśród 2.000 klientów – posiadaczy nowych lub używanych (najwyżej ośmioletnich) samochodów, którzy zajmują się ich utrzymaniem.
Inteligentny zakup – zarówno w momencie jego dokonywania, jak i użytkowania – jest elementem DNA marki Dacia. Samochody te spełniają oczekiwania także polskich klientów. W okresie styczeń-wrzesień 2019 Dacia odnotowała najwyższy wzrost wśród pierwszych dziesięciu marek na polskim rynku – o 40,51%, licząc rok do roku. Model Duster we wrześniu 2019 nadal utrzymuje pozycję lidera segmentu C SUV z liczbą sprzedanych egzemplarzy wynoszącą 12.175*. Również Dacia Dokker okazała się najlepsza w swoim segmencie.
* IBRM Samar – Dane wg CEPiK 2018-2019
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze