niedziela, 3 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Kluczowe 240 sekund. Średnie i ciężkie pojazdy Renault dla Straży Pożarnej

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-06-24
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
50 3
0
45
UDOSTĘPNIEŃ
151
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022

Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022

 Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!

Kluczowe 240 sekund to szkolenia i pokazy dla członków Straży Pożarnych – zarówno zawodowych jak i ochotniczych, które odbyły sięw Kluczborku woj. opolskim

Uczestnikami spotkania była grupa ponad 130 strażaków, członów Ochotniczych Straży Pożarnych oraz miejscowej z terenu powiatu kluczborskiego. Podczas szkolenia zostały przedstawione najważniejsze zagadnienia związane z podniesieniem bezpieczeństwa strażaków jak i możliwości szybkiej i bezpiecznej ewakuacji osób poszkodowanych z samochodów ciężarowych.

Strażacy mogli zapoznać się z walorami techniczno-taktycznymi średnich i ciężkich samochodów ratowniczo-gaśniczych. Każdy z druhów biorących udział w szkoleniu miał okazję bezpośrednio zapoznać się z budową i obsługą średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych Renault Trucks D16 HIGH K P4X4 280E6 (4×4).

Jednym z pokazywanych samochodów był pojazd demonstracyjny Szczęśniak sp.z o.o,. natomiast drugim ten eksploatowany przez Ochotniczą Straż Pożarną w Jasieniu. Każdy z nich wyposażony jest w zbiorniki o pojemności 3570 litrów na wodę, 365 litrów na środek pianotwórczy, autopompę o wydajności 2.846 l/min przy ciśnieniu 8 barów lub 429 l/min przy ciśnieniu 40 barów oraz wyciągarkę linową o uciągu 9.979 kg.

Uzupełnieniem pokazów i jego dodatkową atrakcją było zaprezentowanie przez strażaków Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu możliwości taktycznych ciężkiego żurawia ratowniczego (Rotator) Renault Trucks K520 P8X4 HEAVY.44 E6 (8×4). Dostawę 14 tego typu samochodów w latach poprzednich dla Państwowej Straży Pożarnej zrealizowała spółka Szczęśniak Pojazdy Specjalne.

Każdy z nich wyposażony jest żuraw hydrauliczny o udźwigu 54.400 kg, ramę holownicze o udźwigu 24.400 kg, hydrauliczne wyciągarki linowe (dwie główne) każda o uciągu 22.727 kg, (dwie pomocnicze) każda o uciągu 10.000 kg, (dwie boczne) każda o uciągu 12.700 kg, (dwustopniową ramienia żurawia) o uciągu 30.590 kg.

Szkolenie zostało zorganizowane przez Szczęśniak Pojazdy Specjalne Sp. z o.o., Renault Trucks Polska, Tandem-Trucks, PKO Leasing oraz Komendę Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: bezpieczeństwoRenaultRenault Trucks
Udostepnij18Tweet11Udostepnij3
Poprzedni

Stellantis wstrzymuje produkcję Peugeot 5008 i Citroëna C5 Aircrossa w Rennes

Następny

Pojazdy elektryczne nie nadają się do holowania przyczep. Zasięg spada w oczach!

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Pojazdy elektryczne nie nadają się do holowania przyczep. Zasięg spada w oczach!

Citroën oferuje dodatkowy rok gwarancji przy zakupie w salonie on-line. Samochody dostępne od ręki

Stellantis przejmuje udziały w firmie zajmującej się produkcją wodorotlenku litu

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Marek - Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Anonimowo - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • nowano - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • nowano - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Witia - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Mirek - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Kierowca - Peugeot 999. Prezentacja już 8 lipca
  • Kierowca - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Kierowca - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Kierowca - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022
  • Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022
  •  Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!
  • Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Ile kosztuje używana Dacia Duster: przegląd cen roczników 2010-2018
  • Ile naprawdę pali benzynowy DS 7 Crossback 180 KM?
  • Stellantis & Nidec zbudują pierwsze silniki elektryczne jeszcze w tym roku. Projekt M3
  • DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Nowy Renault Trafic SpaceNomad: wszechstronny kamper z miejscem do spania dla 4 osób
  • Unikatowe Renault NN 6CV Torpedo z 1927 roku. „Komfort lepszy niż w traktorze, hamuje niczym lokomotywa”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.