W sprzedaży pojawił się właśnie styczniowy, a więc już przyszłoroczny numer miesięcznika „Twój Styl”. Miesięcznika określającego siebie – nie bezpodstawnie bynajmniej – najlepiej sprzedającym się luksusowym magazynem dla kobiet. Skoro więc magazyn jest luksusowy, to i o luksusie pewnie coś w Redakcji wiedzą…
Nie da się też ukryć, że „Twój Styl” jest pismem opiniotwórczym i wyznaczającym trendy. Tym bardziej cieszy nas więc nagroda dla Citroëna. A za co?
Po raz kolejny przyznano bowiem tytuł Kobiecy Samochód Roku 2006. „Twój Styl” przyznaje tą nagrodę w trzech kategoriach – samochód miejski, samochód rodzinny i samochód prestiżowy. Dziwi Was to? Mnie nie. Wszak wiele kobiet z powodzeniem prowadzi mniejszy, lub większy biznes. Wiele kobiet zasiada na ważnych stanowiskach, więc i samochód muszą mieć odpowiednio prestiżowy. Dobrze więc, że oceniają – oprócz aut miejskich i rodzinnych – także auta luksusowe. I potrafią docenić prawdziwy smak…
Miło nam poinformować, że tytuł Prestiżowego Kobiecego Samochodu Roku 2006 zdobył Citroën C6! Doceniono go za stylistykę, ale i za rozwiązania techniczne. Zresztą oddajmy głos Szanownemu Kobiecemu Jury: Citroën C6 – samochód dzieło sztuki. Wnętrze francuskiego buduaru, tablica w egzotycznym drewnie, wyrafinowane zegary. Może wyświetlać na szybie hologramy z informacjami. Nie krzykliwie piękny, raczej luksusowy w naszym stylu. Odpłyniesz wielkim autem. Panie stwierdziły też, że C6 jest nobliwy, szlachetny, a wygrał za smak, niezwykły komfort, urok awangardowej linii i lekkość, z jaką się go prowadzi. I co Wy na to?
Dodajmy, że nagrodę przyznało jury w składzie:
Warto dodać, że zarówno Ilona Łepkowska, jak i Jolanta Fraszyńska jeżdżą prywatnie samochodami francuskimi. Pierwsza z nich używa na co dzień Peugeota 307CC, druga podróżuje Renaultem Scenic’iem.
My zresztą już dawno zauważyliśmy, jakie zainteresowanie wzbudza C6 w kobietach…
Cieszymy się z sukcesu Citroëna C6. Szkoda tylko, że to auto jest praktycznie niedostępne w Polsce i zdecydowanie za mało promowane – wszak celuje w bardzo wymagających klientów i mogłoby zostać przez nich docenione, gdyby tylko dać im szansę na jego poznanie…
KG
Najnowsze komentarze