poniedziałek, 4 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Kolejny ekologiczny projekt Aliansu Renault-Nissan

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2009-03-17
w Wiadomości
Czas czytania 3 minut
5 1
0
5
UDOSTĘPNIEŃ
16
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?

Opel Vivaro-e Hydrogen z nagrodą energetyczno-środowiskową automobilklubu KS za 2022 rok

Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022

Greentomatocars, lider w dziedzinie ekologicznego przewozu osób i Alians Renault-Nissan ogłosiły rozpoczęcie współpracy w zakresie transportu o zerowej emisji spalin. Jest to jedna z inicjatyw poprzedzających upowszechnienie transportu elektrycznego. Wprowadzenie w 100 procentach elektrycznych środków transportu w Londynie, pozwoli odkryć szerokiej grupie osób zalety pojazdów o zerowej emisji spalin.

Obie strony, które podpisały porozumienie (ang. Memorandum of Understanding), rozpoczną promocję samochodów elektrycznych oraz prace na rzecz rozwoju infrastruktury punktów ładowania akumulatorów w brytyjskiej stolicy. Porozumienie ma na celu również zdefiniowanie warunków udostępnienia samochodów elektrycznych przez Alians Renault-Nissan firmie Greentomatocars.

Greentomatocars, przedsiębiorstwo mające swoją siedzibę w Londynie, oferuje wynajem samochodów przyjaznych dla środowiska i korzysta z najbardziej ekologicznych samochodów dostępnych na rynku. Obecnie firma dysponuje flotą pojazdów hybrydowych i bezustannie odnawia swoją flotę w celu zminimalizowania negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

Technologie hybrydowe są obecnie najlepszym rozwiązaniem pod względem ograniczenia emisji spalin w miastach. Jednak odkąd pojawiła się alternatywa w postaci pojazdów o zerowej emisji, mamy nadzieję, że będziemy pierwszymi, którzy z niej skorzystają. Projekt samochodów elektrycznych Aliansu idzie również w tym kierunku – mówi Jonny Goldstone, szef Greentomatocars.

Dostrzegamy zaangażowanie Greentomatocars na rzecz ochrony środowiska. Cieszy nas możliwość współpracy mającej na celu promocję „czystych” samochodów oraz stworzenie warunków wprowadzenia systemu transportu indywidualnego o zerowej emisji w Londynie – zaznacza Andrew Palmer, wiceprezes Nissan Motor Company.

Alians Renault-Nissan dąży do zdobycia pozycji światowego lidera w dziedzinie transportu indywidualnego o zerowej emisji. Alians podjął już podobne inicjatywy w Izraelu, Danii, Portugalii, Księstwie Monako, w Stanach Zjednoczonych w stanie Oregon i Tennesee, w księstwie Sonoma w Północnej Kalifornii oraz w Japonii – w Kanagawie i Yokohamie. Rozwinął również współpracę z koncernami energetycznymi: EDF we Francji oraz Energie Ouest Suisse (EOS) w Szwajcarii.

Renault
Grupa Renault osiągnęła w 2008 roku zysk netto w skali globalnej w wysokości 37.791 milionów euro. Wciąż się rozwija, produkuje i sprzedaje samochody osobowe i użytkowe na całym świecie. Grupa Renault jest obecna w 118 krajach i sprzedaje samochody pod trzema markami – Renault, Dacia i Samsung. Grupa zatrudnia 129.000 pracowników na całym świecie.

Nissan
Nissan Motor Company osiągnął w 2008 roku zysk netto w skali globalnej w wysokości 10.824 miliardów jenów. Nissan, obecny na najważniejszych rynkach motoryzacyjnych na świecie, oferuje kompletną gamę samochodów, furgonów, samochodów campingowych i dostawczych pod marką Nissan oraz Infiniti. Nissan zatrudnia 220.000 pracowników na całym świecie.

Alians Renault-Nissan
Utworzony w 1999 roku Alians Renault-Nissan sprzedał w 2008 roku 6.090.304 pojazdów. Alians stawia sobie za cel zajęcie miejsca w pierwszej trójce światowych producentów samochodów pod względem jakości, technologii i rentowności.

Greentomatocars
Utworzona w 2006 roku firma Greentomatocars świadczy usługi taksówkowe (dostępne po uprzedniej rezerwacji) w Londynie (Wielka Brytania) i w Sydney (Australia). Firma, której flota składa się z najmniej szkodliwych dla środowiska samochodów dostępnych na rynku i która prowadzi projekty zmierzające do ograniczenia poziomu emisji spalin, otrzymała w 2008 roku nagrodę Energy Saving Trust dla lidera w branży.

Źródło: Renault Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaRenaultSport
Udostepnij2Tweet1Udostepnij
Poprzedni

Dacia Sandero 1.6 MPI: test długodystansowy, dzień 5

Następny

Citroën potwierdza pozycję lidera w segmencie minivanów

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Citroën potwierdza pozycję lidera w segmencie minivanów

Rajd Cypru - pięćdziesiąte zwycięstwo Loeba i Eleny

Dacia Sandero 1.6 MPI: test długodystansowy, dzień 6 (ostatni)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Emerson - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Opel Vivaro-e Hydrogen z nagrodą energetyczno-środowiskową automobilklubu KS za 2022 rok
  • Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022
  • Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022
  •  Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!
  • Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Ile kosztuje używana Dacia Duster: przegląd cen roczników 2010-2018
  • Ile naprawdę pali benzynowy DS 7 Crossback 180 KM?
  • Stellantis & Nidec zbudują pierwsze silniki elektryczne jeszcze w tym roku. Projekt M3
  • DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.