Peugeot ma w swojej ofercie kilka samochodów o nadwoziu SUV i choć dodanie kolejnego mogłoby się okazać lekką przesadą, producent z Sochaux mógłby podążyć za tym, czego chcą klienci a klienci preferują auta o podwyższonym prześwicie… Według magazynu Auto-Moto realnym kierunkiem dla Peugeot 508 jest linia SUV-a coupe.
Klasa, do której należy Renault Talisman, Ford Mondeo, Volkswagen Passat, Opel Insignia i Peugeot 508 za kilka lat może wyglądać zupełnie inaczej, ale czy lepiej? To już zależy od kierunku, w którym podążą styliści oraz od zmieniających się gustów klientów.
Widząc spadek sprzedaży w segmencie D, producenci muszą wymyślić sedana na nowo a to może okazać się nie lada sztuką. Citroën jest jedną z pierwszych marek, która odważyła się na duże ryzyko i zastąpiła wycofanego w 2017 roku C5 krzyżówką sedana, kombi i SUV-a. Dodano nawet X do nazwy, aby zasugerować, że auto poradzi sobie poza gładkim asfaltem. Przed wyzwaniem stoją pozostałe marki Stellantis. Opel zasugerował, że nowa Insignia będzie miała zupełnie inny charakter od aktualnego modelu. Auto dostanie nową platformę, nową linię i nowe napędy w tym układy hybrydowe plug-in.
Każda z marek Stellantis musi mieć własną tożsamość a sportowa linia nadwozia i podwyższony prześwit, które kojarzą się z ofertą producentów premium, mógłby okazać się dla Peugeota strzałem w dziesiątkę.
Najnowsze komentarze