Rośnie sprzedaż nowego Citroena C5 Aircross. Klienci doceniają komfortowe zawieszenie i wygodne fotele. W końcu samochód dla miłośników komfortu. Przecież nie każdy lubi wstrząsy, związane z pseudo-sportowymi zawieszeniami w konkurencyjnych markach.
Citroen C5 Aircross ma specjalne zawieszenie, opracowane przez Citroena, nastawione na komfort jazdy. Komfort wspierają też wygodne fotele, zbudowane z wielowarstwowej pianki. W efekcie nierówności są bardzo mocno izolowane od kierowcy i pasażerów. Obietnice producenta sprawdzaliśmy dwa tygodnie na Kaszubach, gdzie na wyjątkowo kiepskich drogach mieliśmy do dyspozycji Citroena C5 Aircross wersji 2.0 BluehDI EAT8 z automatyczną skrzynią. Zalety tego zawieszenia można było szczególnie poczuć, przesiadając się na chwilę do konkurencyjnego samochodu innej marki i jadąc po tej samej drodze. Tam, gdzie w Citroenie było gładko i przyjemnie, inne auto niemiłosiernie się trzęsło.
Zawieszenie w Citroenie C5 Aircross to rozwiązanie, które znacząco zwiększa komfort jazdy a przy tym nie generuje nadmiernych kosztów dla producenta. Dlatego klienci, którzy już znudzili się kupowaniem podobnie jeżdżących twardych aut, w których zachwala się sportową jazdę czyli twarde zawieszenia (a dla wielu osób to wada!), przerzucają się na Citroena. Według naszych informacji model jest niezwykle popularny nie tylko w Europie Zachodniej, ale też w Polsce coraz więcej osób o niego pyta. Producent spodziewa się dużego wzrostu w tym segmencie.
Od niedawna można go zresztą zamówić w ciekawej wersji z silnikiem 1.2 PureTech 130 i automatyczną skrzynią biegów. Automaty są również coraz chętniej wybierane w naszym kraju.
Rozważając SUVa na pewno warto przejechać się testowo Aircrossem – komfort jazdy przekonuje.
Najnowsze komentarze