Peugeot prowadzi w Polsce bardzo atrakcyjną promocję, w ramach której można otrzymać nawet 50.000 zł rabatu na wymarzony samochód. Ceny są wyjątkowo dobre, informacje o promocji w końcu pojawiły się na stronie peugeot.pl – duże brawa. Problem w tym, że któryś raz z kolei strona zawiera błędy, które są kompromitujące nie tylko dla marki, ale też dla osób, które nią zarządzają.
Kilka dni po publikacji na naszym portalu informacji o tym, że w Peugeot trwa promocja, a konkretnie wyprzedaż rocznika, producent zdecydował się w końcu napisać o tym także na swojej stronie. Link do opisu promocji został umieszczony na stronie główniej Peugeot.pl – jest dobrze widoczny i czytelny. Cóż jednak z tego, jak sama forma prezentacji promocji odbiega od tego, czego mogliby oczekiwać klienci, no a największym problemem pozostają kompromitujące błędy.
Bezkrólewie w Stellantis Polska najwyraźniej nie pozostaje bez wpływu na zadania, które realizują poszczególne komórki. Błąd w cenach promocji jest nie tylko kompromitujący, ale przede wszystkim może wpływać na sprzedaż. Na czym polega? Otóż na głównej stronie Peugeot zobaczymy wielki napis o tym, że promocja wyprzedaży rocznika 2024 oznacza możliwość zyskania do 41.500 zł.
Nie jest to jednak prawda. W rzeczywistości można zyskać do 50.000 złotych. Wystarczy bowiem wejść w zakładkę Peugeot 3008 i oto efekt:
Stellantis Polska nie ma szczęścia do swoich stron i najwyraźniej procesy zarządzania i kontroli treściami na nich nie są najlepiej dopracowane. Wszystkie te mniejsze czy większe błędy tworzą obraz niekompetentnego zespołu, co wpływa na postrzeganie marki ale co gorsza także na zainteresowanie klientów.
Jest jednak duża różnica między kwotą 41.500 zła 50.000 zł i z marketingowego punktu widzenia lepiej byłoby napisać, że wyprzedaż rocznika to korzyści do wyższe kwoty. No ale najwyraźniej ktoś tego nie wie lub nie rozumie. Efektem jest niska sprzedaż, bo własne kanały informacyjne to najtańsza forma promocji i docierania do klientów z informacjami.
Z wysokimi upustami, jakie oferuje Peugeot, oferta marki jest atrakcyjna i powinna zainteresować klientów – oby tylko za rabatami nadążała komunikacja marki. Na razie jest niespójna, chaotyczna i z błędami.
Najnowsze komentarze