Peugeot ograniczy gamę silników wysokoprężnych modelu 508. W 2021 roku w ofercie pozostanie właściwie tylko jeden diesel 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM.
1 stycznia 2021 roku wchodzi w życie nowa norma emisji spalin Euro 6d-Full. W związku z bardziej restrykcyjnymi limitami producenci modyfikują ofertę silnikową swoich pojazdów, aby uniknąć wysokich kar. Peugeot nie jest tutaj wyjątkiem. Gama napędów Peugeot 508 od przyszłego roku zostanie ograniczona. Samochód straci dwa diesle 2.0 Blue HDi o mocy 160 i 180 KM. Klienci oprócz wersji benzynowych i hybryd będą mieli możliwość zamówienia pojazdu wyłącznie z jednym silnikiem wysokoprężnym 1.5 BlueHDi 130 połączonym z automatyczną przekładnią EAT8. Podstawowy wariant sprzężony z manualną skrzynią biegów, który jest tańszy od modelu z automatem o 8500 zł, zniknie z oferty. Końcówka roku 2020 może być więc dobrym momentem na zakup samochodu z silnikiem Diesla.
Zmiana w gamie napędów Peugeot 508 odbywa się na naszych oczach. Francuski producent zamiast diesla proponuje alternatywę w postaci napędu hybrydowego o mocy 225 KM a w przyszłym roku do oferty wprowadzony zostanie topowy wariant Peugeot 508 Sport Engineered o mocy 360 KM.
Zmiana nie dotyczy wyłącznie modelu 508. Peugeot 3008 po face liftingu stracił na polskim rynku motor 2.0 Blue HDi o mocy 180 KM. Marka spod znaku lwa w zamian proponuje dwa napędy hybrydowe o mocy 225 i 300 KM.
Najnowsze komentarze