Konwencja dealerów Stellantis w Warszawie była okazją do zaprezentowania osób, które zajmują się poszczególnymi markami w grupie po zmianach w strukturze. Oto one:
Paweł Bielecki – Citroën
Doświadczony menedżer z ponad 24-letnim stażem w branży motoryzacyjnej na różnych stanowiskach: zarządzanie ogólne, sprzedaż, marketing, rozwój sieci i na różnych rynkach europejskich. Sam o sobie pisze, że jest pasjonatem samochodów i ambitnym liderem organizacji handlowej.
Magdalena Redestowicz – Fiat & Abarth
Od samego początku związana z marką Citroën, zaczynała w 2008 roku jako specjalista ds. marketingu, później była szefem reklamy i dyrektorem marketingu marki. Od 2023 roku pełni rolę szefa marek Fiat i Abarth na Polskę.
Janusz Ellert – Jeep
Najważniejsze, że wciąż z Jeepem – bo jak to mówią amerykanie „Once a Jeeper – always a Jeeper” – skomentował swój awans na stanowisko szefa marki Jeep w Polsce.
Rafał Grzanecki – DS Automobiles i Alfa Romeo
21 lat pracował w koncernie Fiat. Po połączeniu FCA z PSA został dyrektorem marki Alfa Romeo, od 2023 roku pełni rolę szefa marek premium: DS Automobiles oraz Alfa Romeo w Polsce.
Igor Jakuć – Peugeot
W grupie PSA pracuje od 2019 roku, zaczynając od stanowiska osoby zarządzającej biurem zarządzania klientami. Był również szefem marketingu Peugeot, a obecnie został dyrektorem marki Peugeot na Polskę.
Krzysztof Gacek – Opel
W grupie PSA a obecnie Stellantis pracuje od 2016. Pełnił funkcję osoby zarządzającej używanymi samochodami, był szefem marki DS Automobiles, a od stycznia jest szefem marki Opel na Polskę.
Najnowsze komentarze