Citroen XM 3.0 V6 z silnikiem o mocy 167 KM, 4-biegową automatyczną skrzynią biegów oraz wyposażeniem w wersji Exclusive rocznik 1997 trafił do naszej redakcji. Przejdzie remont w wyspecjalizowanym warsztacie a postępy prac będziecie mogli sprawdzać na bieżąco w cyklu artykułów, które zapowiadaliśmy w artykule Kupujemy klasyka – Citroen XM cz.1.
Dzisiaj czas na przybliżenie specyfikacji samochodu. Naszego XM’a wyprodukowano w czwartek, 20 czerwca 1996 roku. Zarejestrowany po raz pierwszy został w roku 1997. Zwykły samochód? Nie, to inżynieryjne dzieło sztuki o bardzo wysokim komforcie jazdy, wielu niezwykłych systemach i rozwiązaniach, dający ogromną przyjemność podróżowania.
Citroen XM 3.0 Exclusive – wyposażenie
Citroen |
XM II |
Wykończenie |
Exclusive |
Silnik |
Wtrysk ZPJ 2,963L |
Typ tapicerki |
Skóra L005 „C2” |
Kolor okładzin |
FY |
Przekładania kierownicza |
Diravi |
Skrzynia biegów |
4HP18 |
Koło stylizowane wzór |
Monte Carlo |
Ogumienie |
205/65/R15/V |
Pompa hydrauliczna |
5-tłokowa |
Zawieszenie aktywne |
Hydractive |
Światło oświetlenia progu |
Tak |
Dysza spryskiwacza |
Ogrzewana |
Indeksowane lusterko |
Tak |
Szyby |
Przyciemnione |
Zagłówki |
Przedni i tylny odchylane |
Podłokietnik przedni |
Elektryczny |
Wykończenie |
Drewniane |
Elektryczne fotele |
Tak |
Wyświetlacz |
z matrycą punktową |
Owietlenie w lusterkach |
Kierowcy i pasażera |
Fotel |
Podgrzewany |
Klimatyzacja |
Automatyczna |
Tempomat |
Tak |
Szyba oddzielająca przedział pasażerski |
Tak |
Jest to więc prawie maksymalnie wyposażona wersja, którą zamierzamy doprowadzić do stanu, który umożliwi codzienną jazdę. Tego typu listę można można pobrać ze strony service.citroen.com, niestety od pewnego czasu jest to usługa płatna – minimalna kwota za jaką dostaniemy dostęp do tego serwisu to 7 euro.
Samochód jest już po pierwszych oględzinach i wkrótce przedstawimy Wam listę rzeczy, które planujemy przy nim zrobić. Później, w miarę kolejnych prac, pokażemy jak wyglądają koszty przygotowania samochodu do długoletniej eksploatacji i jego utrzymania.
https://www.youtube.com/watch?v=kXwMoFMRWAA&t=480s
Zobacz kolejną część cyklu: Kupujemy klasyka – co sprawdzić przy zakupie. Citroen XM V6 cz.3.
Najnowsze komentarze