Citroen XM V6 rocznik 1997 z silnikiem o mocy 167 KM oraz automatyczną skrzynią biegów został kupiony przez naszą redakcję i przechodzi obecnie proces przygotowania do codziennej jazdy w warsztacie Konrada Duli, specjalizującego się w renowacji zabytkowych samochodów w Stargardzie. Jest to czasochłonny proces, spodziewamy się, że auto wyjedzie na drogi na przełomie lata i jesieni.
Co do tej pory udało się zrobić? Przede wszystkim weryfikacja stanu samochodu, zamówienie niezbędnych nowych części, w tym komplet tłumików, opon (zdecydowaliśmy się na Michelin CrossClimate, które jeżdżą również na naszej Xantii i Kadjarze), gruszek zawieszenia, łożysk, rurek hydrauliki. Z XM’a został wymontowany tylni wózek, który poddaliśmy piaskowaniu i szkiełkowaniu. Na poniższym zdjęciu widzicie go jeszcze w wersji niepomalowanej.
Samochód planujemy zaprezentować po raz pierwszy publicznie na jednym z wydarzeń poświęconych klasycznej motoryzacji – będziecie mogli przyjechać osobiście i ocenić efekty pracy ekipy, która realizuje projekt.
Poprzednie artykuły o tym samochodzie:
- Kupujemy klasyka – używany Citroen XM V6 cz.1 – pierwsze kroki
- Kupujemy klasyka – używany Citroen XM V6 cz.2 – specyfikacja fabryczna
- Kupujemy klasyka – używany Citroen XM V6 cz.3 – co sprawdzić przy zakupie?
Najnowsze komentarze