Rozwiązał się worek nagród dla Renault Kwida E-Tech. Dopiero wczoraj pisaliśmy, że sięgnął po tytuł „Electric Mobility”, a już informujemy Was o nagrodzie dla Najlepszego Pojazdu Elektrycznego w cenie do 200.000 reali przyznanej w konkursie Carsughi L’Auto Preferita Award.
Renault Kwid E-Tech został uznany jako najlepszy samochód elektryczny gamy entry (w cenie do 200.000 reali)” w ósmej edycji Carsughi L’Auto Preferita Award. Nagroda Carsughi L’Auto Preferita, wprowadzona w 2015 roku, jest jedyną nagrodą motoryzacyjną, która nosi imię dziennikarza, a nie publikacji. Jury składa się z 22 wyspecjalizowanych dziennikarzy z różnych wydawnictw działających w siedmiu stanach Brazylii, które ma na celu wybór najlepszych samochodów w różnych kategoriach.
Kwid E-Tech zdobył w tym roku już osiem nagród i odnosił sukcesy jeszcze przed premierą. Pierwsza partia modelu wyprzedała się w niecałe dwa miesiące po rozpoczęciu przedsprzedaży w kwietniu.
Do najważniejszych zalet Kwida E-Tech należy łatwość ładowania akumulatora, który ma pojemność 26,8 kWh i można go ładować nawet z domowego gniazdka o napięciu 110 lub 220 V, oraz niski koszt w przeliczeniu na przejechany kilometr.
Dzięki Kwidowi E-Tech marka Renault poszerza gamę pojazdów w 100% elektrycznych sprzedawanych w Brazylii, posiadając największą sieć dealerów samochodów elektrycznych w kraju, a także szeroką wiedzę specjalistyczną marki, która jest pionierem w dziedzinie mobilności elektrycznej na świecie. Na przyszły rok Renault potwierdziło już pojawienie się w Brazylii modeli Megane E-Tech Electric, Master E-Tech i nowe Kangoo E-Tech.
O Renault do Brasil
Produkując w Brazylii od ponad 23 lat, Renault do Brasil ma cztery fabryki w kompleksie Ayrtona Senny w São José dos Pinhais: produkującą samochody osobowe, lekkie samochody dostawcze, silniki oraz odlewnię aluminium.
Oferując pełną gamę pojazdów, takich jak Kwid, Sandero, Stepway, Logan, Duster, Captur, Oroch i Master, a także w 100% elektryczne pojazdy z rodziny E-Tech (Kwid E-Tech i Zoe E-Tech), Renault wprowadziło sprzedaż produktów w 100% on-line, m.in. rozwiązań ułatwiających życie klientom. Dzięki Renault On Demand, usłudze długoterminowego wynajmu samochodów, Renault oferuje nowe rozwiązania w zakresie mobilności wraz z różnymi projektami współdzielenia samochodów. Wraz z partnerami opracowuje również rozwiązania w zakresie wytwarzania czystej energii, takie jak projekt Fernando de Noronha, w ramach którego zbudowano garaż fotowoltaiczny do zasilania ponad 45 pojazdów elektrycznych, które tam jeżdżą.
Z kolei Instytut Renault, odpowiedzialny za działania społeczne i środowiskowe marki w Brazylii, działa na rzecz rozwoju społeczeństwa i w ciągu już 11 lat swojej działalności wywarł wpływ na ponad 830.000 osób w obszarach integracji i bezpieczeństwa.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault do Brasil
Najnowsze komentarze