Koncepcja miejskiego salonu samochodowego La Maison Citroën została zaprezentowana w Paryżu w ubiegłym roku. Aktualnie jest wdrażana na całym świecie. Najświeższa implementacja tej koncepcji została właśnie uruchomiona w Brukseli. La Maison Citroën oferuje bardziej zachęcające doznania niż kiedykolwiek dzięki swojej restauracji i barowi!
W ramach ogólnej transformacji, Citroën dokonuje przeglądu całej oferty dla klienta, jaką oferuje, począwszy od salonów sprzedaży. Tak właśnie powstała La Maison Citroën. Ta nowa koncepcja miejskiego handlu detalicznego została zaprezentowana w Paryżu i jest obecnie wprowadzana na całym świecie. Aktualnie działa siedem punktów: dwa we Francji (Paryż w dzielniczy XIV i XVI), dwa w Chinach (Wuhan Hongtai i Anhui Weifeng), jeden w Japonii (Tokio), jeden w Kolumbii, a teraz w także Brukseli w Belgii. Nie mniej niż dwadzieścia pięć takich placówek ma otworzyć swoje podwoje do końca roku.
Wszyscy mają takie same ambicje: reinwestować w centrach miast i zmienić tradycyjną dystrybucję samochodów. Jeśli przestrzeń ogranicza liczbę modeli możliwych do wyeksponowania, to zwiększa się intensywność oddziaływania na klienta. Są to zarówno fizyczne doświadczenia, które mają na celu zapewnić przyjazną, wręcz „domową” atmosferę (wystrój w naturalnym drewnie, użycie ciepłych kolorów i materiałów w celu podkreślenia wrażeń dotykowych itp.), jak i doświadczenia cyfrowe poprzez wirtualny świat Citroëna (konfigurator 3D, Citroën Origins, Citroën Advisor itp.) za pośrednictwem interaktywnych ekranów.
Na pierwszy w Belgii La Maison Citroën dealer Declercq wybrał Châtelain. To tętniącą życiem i modna okolica w Brukseli. Powierzchnia pierwszego belgijskiego La Maison Citroën wynosi 570 m² i dzieli przestrzeń z nowym, analogicznym salonem marki Peugeot. Nowy La Maison Citroën ma niezwykłą cechę dla dealera motoryzacyjnego: restaurację i bar!
Wchodząc do tego obiektu odwiedzający od razu zanurzają się w świecie Citroëna, szczególnie dzięki najnowszemu modelowi marki. Klienci mają możliwość podjęcia decyzji dotyczącej zakupu samochodu poprzez wciągające cyfrowe wrażenia, w szczególności poprzez konfigurowanie swoich przyszłych samochodów na gigantycznym ekranie.
Dealer Declercq działa w Brukseli od 1954 roku. Christian Declercq otworzył restaurację tuż obok salonu w 2010 roku. Miejsce to szybko stało się kluczowym adresem w tej okolicy. Dzięki nowemu La Maison Citroën mieszczącemu się pod adresem 54 Rue du Page, Ixelles, restauracja jest teraz integralną częścią salonu. To ciekawe rozwinięcie idei sprzed ośmiu lat.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze