Spółka Nexity Global rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Żabka w celu instalacji nowej infrastruktury do ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych.
Elektromobilność nie jest już tylko odległą wizją, ale rzeczywistością, której potencjał biznesowy i wizerunkowy jest od dłuższego czasu wykorzystywany przez odpowiedzialne, rozwojowe firmy na całym świecie. Do globalnego trendu dołącza również amerykański fundusz private equity CVC Capital Partners, będący właścicielem jednej z najszybciej rozwijających się sieci sklepów w Polsce – Żabka. Partnerem Sieci została firma Nexity Global S.A., która odpowiadać będzie za technologiczną i operacyjną obsługę infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in.
– Wspólnie z naszym nowym Partnerem możemy podjąć jedno z największych wyzwań, jakie stoi przed polskim rynkiem elektromobilności – oferując bezpieczne ładowanie w najbliższej okolicy – mówi Dawid Kmiecik, Prezes Zarządu Nexity Global S.A. – Cieszymy się, że Żabka obdarzyła naszą firmę zaufaniem i możemy uczestniczyć w tym wyjątkowym projekcie. Nexity daje dostęp do elektromobilności poprzez dostarczanie profesjonalnych rozwiązań do zarządzania i monitorowania infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych, które spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, użyteczności i łatwości zastosowania.
Zobacz test Renault Zoe. Przejechaliśmy 1050 km i wydaliśmy 46 zł
Nexity, wspólnie z Żabką, zapewni użytkownikom pojazdów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in dostęp do stacji ładowania. Dzięki temu, podczas przerwy na kawę lub szybkie zakupy klienci będą mogli naładować swój pojazd, nawet w małej miejscowości.
– Wierzymy, że nasza współpraca przyczyni się rozwoju elektromobilności w Polsce i tym samym wpłynie pozytywnie na nasze środowisko. Ufamy również, że doświadczenia Żabki, dotychczas niezwiązanej operacyjnie z branżą elektromobilności, będą dobrym wzorem dla innych przedsiębiorstw w procesie rozwoju nowych obszarów biznesowych i budowy unikatowej wartości dodanej jutra – dodaje Dawid Kmiecik.
Zobacz: Nowy Peugeot e-2008 kontra Toyota C-HR
Najnowsze komentarze