„Z dumą ogłaszam, że Lancia będzie Oficjalną Marką Motoryzacyjną Metaverse 2023 Metaverse Fashion Week. Dzięki udziałowi w tym ekskluzywnym i znanym na całym świecie wirtualnym wydarzeniu, Lancia wejdzie do Metaverse.”- powiedział Raffaele Russo, Dyrektor Zarządzający Lancia Italia.
Lancia wkracza do Metaverse
Lancia będzie na 2023 Metaverse Fashion Week z własną przestrzenią wewnątrz Luxury Fashion District, głównego obszaru wydarzenia, tzw. wirtualnego „Quadrilatero della Moda”. Gdy użytkownicy będą mieli już swój własny awatar, uzyskają dostęp do wirtualnego showroomu marki i zwiedzą go w całości. Wewnątrz znajdą się dwa pojazdy: Lancia Ypsilon, modny samochód miejski, który przemawia do klientów świadomych stylu, elegancji i technologii, oraz drugi ukryty pojazd. Tym autem będzie nowa Lancia Concept, która pozostanie owiana tajemnicą aż do momentu jej prezentacji 15 kwietnia.
Nowy identyfikacja marki
Salon w Metaverse będzie odzwierciedlał nową tożsamość Marki, wprowadzoną po raz pierwszy w Mediolanie w salonie przy Via Gattamelata: nowe logo, nowy skrypt i poczucie przebywania w domu dzięki innowacyjnym materiałom, precyzyjnej dbałości o szczegóły inspirowane włoską architekturą i wzornictwem oraz zastosowaniu eleganckich kolorów.
Te ekskluzywne punkty sprzedaży, zdolne zagwarantować idealne połączenie zakupów cyfrowych i fizycznych, zostały zaprojektowane tak, aby umożliwić klientowi udział w całkowicie wciągającym doświadczeniu, zarówno online, jak i offline.
Ekskluzywne salony Lancia w Europie
Salon przy Via Gattamelata był pierwszym krokiem na drodze do wdrożenia nowej identyfikacji Lancii, która do końca tego roku obejmie co najmniej 50% włoskiej sieci dystrybucji, a docelowo 100% wraz z wprowadzeniem na rynek Nowego Ypsilona. Wdrażanie nowego nowego wyglądu poza Włochami rozpocznie się w pierwszym kwartale i zakończy w połowie 2024 roku, obejmując około 70 punktów sprzedaży w 70 największych miastach Europy, w połączeniu z salonami Premium Brand firmy Stellantis. Nowy model dystrybucji Lancii będzie charakteryzował się bezkompromisową jakością: najlepsze lokalizacje i najlepsi dealerzy Stellantis.
2023 Metaverse Fashion Week, wirtualny tydzień mody
Metaverse Fashion Week to najważniejsze i najpopularniejsze wydarzenie Metaverse poświęcone Modzie. Teraz w swojej drugiej edycji i odbywa się od 28 do 31 marca, został opracowany przez projektantów ze społeczności Decentraland, platformy opartej na przeglądarce 3D wirtualnego świata.
Stworzone z myślą o zaprezentowaniu przyszłości cyfrowej mody, wydarzenie połączy wschodzących projektantów cyfrowych ze skonsolidowanymi tradycyjnymi instytucjami mody, podkreślając związek między innowacją a tradycją. W tym roku wydarzenie odbędzie się w wielu metawersach, ale jego głównym obszarem będzie Decentraland Luxury District, gdzie globalne marki modowe zaprezentują swoje wirtualne witryny sklepowe i gdzie możliwe będzie również uczestnictwo użytkowników w cyfrowych wydarzeniach zaprojektowanych przez społeczność.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze