Kampania „Punch” otrzymała tytuł najlepszej reklamy odpowiedzialnej społecznie w kategorii Profit podczas 20. edycji San Bernardino Award. Chodzi o reklamową kampanię uświadamiająca przeciwko przemocy wobec kobiet z udziałem aktorki Cristiany Capotondi, która wraz z Lancią Ypsilon Alberta Ferretti zaprasza wszystkich do zaangażowania się w szerzenie kultury integracyjnej, skupionej na uniwersalnych wartościach miłości, szacunku i piękna.
W czwartek, 1. grudnia w Rzymie, w Auli Jubileuszowej Uniwersytetu LUMSA, odbyła się ceremonia zamknięcia 20. edycji San Bernardino Award, prestiżowej nagrody przyznawanej najlepszym kampaniom reklamowym Profit i Non Profit, które przekazują etyczne przesłanie skłaniające do pozytywnych zmian w społeczeństwie.
Kampania Lancii „Punch” zdobyła nagrodę w kategorii Profit z następującą motywacją wyrażoną przez jury: przesłanie, w zwięzły i natychmiastowy sposób, ma na celu przebudzenie sumienia i uczynienie wszystkich bardziej wrażliwymi i odpowiedzialnymi za to, co jest teraz dużym niebezpieczeństwem.
Wyróżniająca się wyrazistymi, a jednocześnie eleganckimi i pełnymi szacunku obrazami odnoszącymi się do tak delikatnego tematu, reklama „Punch” przedstawia Cristianę Capotondi, która zaprasza wszystkich do zaangażowania się w szerzenie kultury integracyjnej, skupionej na uniwersalnych wartościach miłości, szacunku i piękna. U jej boku stoi specjalna seria Lancii Ypsilon Alberta Ferretti, dzięki której kobiety na nowo odkrywają swoją tożsamość i swobodę wyrażania siebie.
Po czterech generacjach i ponad trzech milionach sprzedanych egzemplarzy, Lancia Ypsilon nadal fascynuje klientki, potwierdzając swoją pozycję niekwestionowanego lidera w segmencie B. Dla przykładu – w samym tylko listopadzie na włoskie drogi wyjechało 3.602 nowe Ypsilony, co dało modelowi trzecie miejsce w miesiącu (po Fiacie Panda i Dacii Sandero), ale dzięki 38.380 rejestracjom dokonanym w ciągu pierwszych jedenastu miesięcy 2022 roku to zgrabne auto dzierży pozycję wicelidera włoskiego rynku.
Lancia zawsze opowiadała się po stronie różnego rodzaju spraw kulturowych i obywatelskich. W tym samym duchu w kwietniu ubiegłego roku marka zaprezentowała projekt uświadamiający, będący wyrazem społecznej odpowiedzialności wobec kobiet. Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna należą do filarów renesansu Lancii, które pomagają tworzyć lepszy świat dla przyszłych pokoleń. Reklama „Punch” została stworzona przez agencję kreatywną Armando Testa, w reżyserii reżysera Ago Paniniego, dla firmy produkcyjnej Movie Magic, z muzyką maestro Flavio Ibba.
oprac. Krzysztof Gregorczykl zdjęcia: Lancia / Stellantis
Najnowsze komentarze